۲۰:۰۹:۰۱ - چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴
برگزاری انجمن اولیاء و مربیان دبستان غیرانتفاعی توحیدی
جلسه انجمن اولیاء و مربیان دبستان غیرانتفاعی توحیدی برگزار شد.   هفته نامه مرودشت، آیدا اسماعیلی– در ابتدای این جلسه که با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی مرودشت، والدین دانش آموزان و مسئولین مدرسه در محل تالار مهر مرودشت برگزار شد، وحید نیکو، معاون این دبستان در خصوص اهمیت آگاهی والدین از

tohidi

جلسه انجمن اولیاء و مربیان دبستان غیرانتفاعی توحیدی برگزار شد.

 

هفته نامه مرودشت، آیدا اسماعیلی در ابتدای این جلسه که با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی مرودشت، والدین دانش آموزان و مسئولین مدرسه در محل تالار مهر مرودشت برگزار شد، وحید نیکو، معاون این دبستان در خصوص اهمیت آگاهی والدین از جدیدترین نکات تربیتی اظهار داشت: تلاش مجموعه دبستان توحیدی بر این است تا ضمن ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانش آموزان، والدین را نیز با شیوه های نوین تربیتی و آسیب های اجتماعی آشنا نماید تا فرآیند آموزش تکمیل گردد.

 

معاون آموزشگاه توحیدی همچنین در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های فوق برنامه در شیفت مخالف از قبیل موسیقی، خلاصه نویسی، داستان نویسی و… توضیحاتی ارائه نمود.

 

در ادامه این جلسه، دکتر رضایی مشاور و کارشناس آموزش و پرورش، در رابطه با بلوغ جنسی زودرس دانش آموزان و روش های مقابله با آن، مطالبی را عنوان نمود که مورد توجه حاضرین در مجلس قرار گرفت.

 

سپس سرود جمهوری اسلامی با تک نوازی دانش آموز کلاس دوم “بردیا صالحی” و توسط دانش آموزان کلاس پنجم اجرا شد که مورد استقبال والدین قرار گرفت.

 

در بخش بعدی برنامه، ستوان موسوی کارشناس راهنمایی و رانندگی شهرستان مرودشت در رابطه با نحوه فعالیت سرویس مدارس، نکات ایمنی موردنیاز و نحوه کنترل و نظارت بر سرویس ها از سوی خانواده ها مطالبی را عنوان نمود.

 

غفور، کارشناس مسئول مدارس غیرانتفاعی آموزش و پرورش مرودشت نیز با تأکید بر نقش مدارس غیرانتفاعی در افزایش کیفیت آموزش، بیان داشت: فرآیند آموزش، زمانی موفق خواهد بود که خانواده ها، فرزندان خود را بعد از نام نویسی به حال خود رها نکرده و با مدارس در ارتباط و تعامل باشند.

IMG_5kkkkkkkkkk245


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر