۱۸:۴۲:۳۰ - پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
برگزاری جشنواره دیواره نوردی “پارسه” در مرودشت
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس گفت: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) دومین جشنواره استانی دیواره نوردی با عنوان ‘ پارسه ‘در شهرستان مرودشت برگزار می شود.   محمد حسین جلالی، در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره دیواره نوردی از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت جاری در منطقه دیواره نوردی

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس گفت: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) دومین جشنواره استانی دیواره نوردی با عنوان ‘ پارسه ‘در شهرستان مرودشت برگزار می شود.

 

محمد حسین جلالی، در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره دیواره نوردی از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت جاری در منطقه دیواره نوردی حاجی آباد شهرستان مرودشت در دره آبچیکو برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این جشنواره با هدف اجرای تقویم عملیاتی سال ۹۴ و برای توسعه کمی و کیفی و ارتقای سطح مهارت دیواره نوردی در فارس برپا می شود.

 

جلالی بیان کرد: همدلی و خودباوری،حفظ محیط زیست کوهستان و دیواره ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس ادامه داد: در حاشیه این جشنواره، دوره های آموزشی دیواره نوردی ایمن، ترسیم کروکی (نقشه) و صعود های همزمان (هم طنابی بر روی تیغه ها و گرده ها) توسط مربیان انجام می شود وبه برترین کروکی ترسیم شده و سه مسیر برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

جلالی بیان داشت: همچنین در این جشنواره از ذوالفقار درستکار، سید سجاد حاتم پور، محمدجواد چوگان باز، و نادر کرمی که از پیشکسوتان کوهنوردی استان فارس هستند، تجلیل می شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر