۱۳:۲۲:۵۷ - چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴
برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهرستان مرودشت
جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت ، مراسم جشن روزسه شنبه ۱۷ ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور حجت السلام والمسلمین راشد یزدی، شهردار

IMG_8595

جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت ، مراسم جشن روزسه شنبه ۱۷ ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور حجت السلام والمسلمین راشد یزدی، شهردار مرودشت، روحانیون، مدیران شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد الرسول(ص) به همت هیات رزمندگان اسلام، شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی که مهمان ویژه این مراسم بود به ایراد سخنرانی در خصوص زندگی پیامبر و ولادت ایشان پرداخت و در ادامه مداح اهل بیت حاج علی طهماسبی اشعار زیبا و مولودی هایی در خصوص این دو فرخنده اجرا نمود که با همراهی شرکت کنندگان هیجان خاصی به این جشن با شکوه بخشید.

 

در پایان به مناسبت ۱۷ ربیع الاول به ۱۷ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای نفیسی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر مرودشت اهداء شد.

IMG_8555 IMG_8646 IMG_8622


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر