۷:۲۰:۵۳ - چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد مرودشت و مدیران شرکت زاگرس جنوبی
جلسه ای به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در خصوص همکاری های مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار گردید.   به گزارش آنا واحد مرودشت، در این جلسه که جمعی از مدیران ارشد

_MG_4898

جلسه ای به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در خصوص همکاری های مشترک شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار گردید.

 

به گزارش آنا واحد مرودشت، در این جلسه که جمعی از مدیران ارشد شرکت زاگرس حضور داشتند، مقرر گردید کارگروه های مشترک تخصصی در زمینه های مختلف با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و نمایندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تشکیل و نسبت به برگزاری جلسات منظم و تعیین چارچوب همکاری در هر یک از زمینه های تخصصی اقدام لازم صورت پذیرد.

 

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت سرگروه کنسرسیوم نفتی مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت می باشد، برگزاری این جلسه ها می تواند در پیشبرد اهداف کنسرسیوم مذکور موثر واقع شود.

 

همچنین پس از برگزاری جلسه، نمایندگان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از امکانات و توانمندی های آزمایشگاهی واحد موردشت بازدید کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر