۶:۰۲:۴۵ - چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳
برگزاری دوره آموزشی تعاونگران شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت
دوره آموزشی تعاونگران شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با محوریت “تعاون و کار ” برگزارشد.   به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت، این دوره آموزشی  با موضوع  “تعاون و کار” در شهرستان مرودشت با حضور کارشناسان تعاون این اداره و همچنین تعداد زیادی از تعاونگران منطقه فتح آباد مرودشت، در

81253280-5850316

دوره آموزشی تعاونگران شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با محوریت “تعاون و کار ” برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مرودشت، این دوره آموزشی  با موضوع  “تعاون و کار” در شهرستان مرودشت با حضور کارشناسان تعاون این اداره و همچنین تعداد زیادی از تعاونگران منطقه فتح آباد مرودشت، در محل سالن اجتماعات تعاونی گاوداران فتح آباد شهرستان مرودشت  برگزار شد.

 

محمد سعیدی عمادی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت با اشاره به برگزاری این کارگاه های در مرودشت، اظهار کرد: کارگاه ها و تعاونی های تولیدی این شهرستان در امور آموزش و شناخت بیشتر مفاهیم کار، با تلاش بسیار خوب خود توانسته اند محیط های کاری را با علم روز پیش ببرند و در این راستا تعاونی های تولیدی باید جایگاه آموزش را در اهداف خود با ارزش تر بدانند.

 

وی از برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی حوزه تعاون این اداره خبر داد و افزود: دوره آموزشی تعاونگران شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با محوریت ” تعاون و کار ”  در محل تعاونی گاوداران این مرکز با حضور تعاونگران منطقه و کارشناسان این اداره برگزار شد.

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت به  برگزاری تعداد ۶۲۴۴  نفر ساعت  دوره آموزشی در یکسال اخیر اشاره کرد و نقش موثر این دوره های آموزشی را در فرهنگ کار و افزایش تعداد تعاونی های تشکیل شده و در حال تشکیل و شرایط و موقیعت این نقطه از شهرستان را بسیار مهم دانست و تلاش هرچه بیشتر تعاونگران به گسترش فرهنگ ” کار و تلاش ”  خواستار شد.

 

گفتنی است  در پایان  این دوره بسته های آموزشی تعاون و آشنایی با قوانین تعاون توسط تعاون یاران این اداره  بین حاضرین توزیع شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر