۸:۵۸:۴۸ - یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴
برگزاری دوره های آموزشی – ترویجی توسط جهاد کشاورزی مرودشت
رئیس جهاد کشاورزی مرودشت از برگزاری دوره های مختلف آموزشی ترویجی برای کارشناسان این اداره خبر داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی مرودشت، عزیز رحیمی با اعلام این خبر گفت: اداره جهاد کشاورزی مرودشت در راستای ارتقای اطلاعات و مهارتهای تخصصی کارشناسان مراکز زیر نظر این اداره، در

IMG_41491

رئیس جهاد کشاورزی مرودشت از برگزاری دوره های مختلف آموزشی ترویجی برای کارشناسان این اداره خبر داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی مرودشت، عزیز رحیمی با اعلام این خبر گفت: اداره جهاد کشاورزی مرودشت در راستای ارتقای اطلاعات و مهارتهای تخصصی کارشناسان مراکز زیر نظر این اداره، در زمینه های مورد نیاز شهرستان، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نموده است.

 

وی افود: برگزاری دوره های مختلف در زمینه های برداشت گندم آبی و دیم، اصول بهینه کاشت ذرت، اصول توسعه پایدار، آشنایی با دستگاههای جدید مکانیزاسیون، اصلاح نژاد دام، اصول احداث باغات پسته، کشت دانه های روغنی و … از جمله اقداماتی بوده است که توسط اداره آموزش و ترویج جهاد کشاوری برگزار شده است.

 

رئیس جهاد کشاورزی مرودشت ابراز داشت: طبق گزارش های ارائه شده از سوی بادانی، کارشناس ترویج این اداره، تاکنون ۲۳ دوره آموزشی ضمن خدمت در این زمینه برگزار گردیده است.

 

عزیز رحیمی با اشاره به دوره های برگزار شده در زمینه امور دام و شیلات نیز بیان نمود: به همت کارشناسان بخش آموزش و ترویج این اداره، یک دوره کلاس ترویجی- آموزشی پرورش ماهی کپور نیز با شرکت ۴۰ نفر از کارشناسان امور دام، شیلات و آبزیان و کشاورزان علاقمند، توسط جهادکشاورزی شهرستان و با همکاری مدیریت شیلات استان در مرودشت برگزار گردید.

 

رئیس جهاد کشاورزی مرودشت در خصوص اهمیت برگزاری این دوره اعلام کرد: پرورش آبزیان، یکی از منابع درآمدی و اشتغال کشاورزان و روستائیان است که به دلیل مساعد بودن مناطق مختلف شهرستان مرودشت برای پرورش این نوع از آبزیان، می تواند به ایجاد اشتغال در شهرستان کمک کند.

  1. ک.ک   آذر ۲۹, ۱۳۹۴  

    با سلام. هرچند تشکیل کلاسهای ترویجی در جای خود ارزشمند است اما سوال این است که کدام سایت تولید ماهی های گرم آبی در شهرستان اشتغال زا و دارای درآمد مکفی بوده است؟ و کدام قسمت از شهرستان آنقدر آب دارد که مناسب تولید اقتصادی ماهی کپور است؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر