۱۳:۱۹:۳۹ - یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
برگزاری مسابقات فوتسال دهه فجر در بیمارستان مرودشت+ تصاویر
همزمان با دهه فجر، نوید سلامت در بین کارکنان بیمارستان مرودشت پیچید.   در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقه فوتسال داخلی بین کارکنان بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با شعار “افزایش کارائی و سلامت کارکنان با تحرک بدنی” در این مرکز برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی بیمارستان

IMG_4433

همزمان با دهه فجر، نوید سلامت در بین کارکنان بیمارستان مرودشت پیچید.

 

در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقه فوتسال داخلی بین کارکنان بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با شعار “افزایش کارائی و سلامت کارکنان با تحرک بدنی” در این مرکز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت و به نقل از عباس اکبرپور، مسئول کمیته ورزش این بیمارستان، با توجه به استقبال خوب پرسنل از برنامه های ورزشی، این دوره از مسابقات بین ۴ تیم متشکل از کارکنان علاقه مند به فوتسال به صورت دوره ایی از تاریخ ۹۴/۱۱/۱۳ لغایت ۹۴/۱۱/۲۰ در سالن ورزشی جهاد کشاورزی شهرستان برگزارشد.

 

اکبرپور بیان داشت: درپایان این مسابقات تیم های سلامت، ایمان و  امید به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند که در مراسم جشن روز پرستار از تیم برتر این مسابقات تقدیر به عمل خواهد آمد.

IMG_4746 IMG_4442 IMG_4524


مطالب مرتبط:

زحمات و تلاش های کادر درمانی بیمارستان مرودشت، قابل تحسین است

  1. مرتضي كشاورز   اسفند ۶, ۱۳۹۴  

    با سلام
    افرین بر ورزشکاران و ورزش دوستان بیمارستان و خسته نباشید خدمت اقای کارگر داور خوب شهرمون

  2. مرتضي كشاورز   اسفند ۶, ۱۳۹۴  

    اقای کارگر از دلسوزان و زحمتکشان بیمارستان و کمیته داوران هیت فوتبال مرودشت. ارزوی موفقیت وسلامتی برای ایشان


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر