۱۲:۲۶:۴۴ - سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت به مناسبت هفته دفاع مقدس
نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.   پارس دشت- سرهنگ علی محمد محمدی، در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران مرودشت بیان داشت: قدرت انقلاب اسلامی ناشی از ایستادگی در برابر نظان سلطه است و در این میان روحیه انقلابی ملت ایران که

IMG_4379

نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

پارس دشت- سرهنگ علی محمد محمدی، در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران مرودشت بیان داشت: قدرت انقلاب اسلامی ناشی از ایستادگی در برابر نظان سلطه است و در این میان روحیه انقلابی ملت ایران که چه در زمان جنگ و چه در دوران پس از آن نقش مهمی در خنثی ساختن توطئه های گوناگون دشمن داشته، مهمترین عامل پایداری انقلاب بوده است.

 

وی ادامه داد: دشمنان امروز در صدد هستند تا از طریق نفوذ فرهنگی، باورهای انقلابی مردم را تغییر دهند و به همین منظور نیز عی در القای این باور هستند که قدرت یافتن و تثبیت موقعیت نظام جمهوری اسلامی در منطه، منوط به برقراری ارتبط با کشورهای استکباری می باشد.

 

فرمانده سپاه مرودشت گفت: باید نتیجه رفت و آمد سران کشورهای اروپایی به کشور، مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا این ارتباطات تأثیری در رونق اقتصادی کشور داشته یا اینکه تنها نمایشی برای ایجاد این ذهنیت بوده که در نتیجه توافقات هسته ای، جایگاه ایران بهبود یافته است.

IMG_4375 IMG_4376

محمدی خاطر نشان ساخت: اگر امروز ما هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم به این دلیل است که تجدید میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب داشته و اعلام نماییم که در مسیر دفاع از مظلومان عالم و پیرو راه شهدای گرانقدر این مرز و بوم هستیم.

 

این مسئول شهرستان مرودشت ضمن تشکر از اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شهر مرودشت یادگار بیش از ۱۲۰۰ شهید گلگون کفن است، بیان نمود: خبرنگاران رسالتی بسیار بزرگ بر دوش دارند و زیبنده است تلاش نمایند مشکلات و موفقیت ها را به صورت بی طرفانه منعکس نمایند تا از این طریق به توسعه شهرستان کمک کنند.

 

فرمانده سپاه شهرستان مرودشت همچنین تأکید کرد: اعتقاد ما در مجموعه سپاه بر این است که انتقاد، موجب پیشرفت خواهد بود و همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده بوده ایم چرا که بر این باوریم پذیرفتن مسئولیت، بدون قبول انتقاد امکان پذیر نیست.

 

وی در ادامه این نشست به بیان گوشه ای از برنامه های سپاه مرودشت در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برخی از برنامه ها، از جمله مراسمی هستند که همواره به صورت ثابت برگزار می شده اند و برخی از آنها نیز به صورت ابتکاری تهیه شده اند.

 

سرهنگ محمدی اظهار داشت: برنامه هایی همچون رژه گردان ها و اقشار مختلف بسیج، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، برپایی مجالس انس با قرآن، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت، گلباران قبور مطهر شهداء، پیاده روی بزرگ خانواده، همایش «بر بال خاطرات» و … از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برپایی یادواره های شهدا در مجاورت منازل ایشان، مقابله با آیب های دجالواره به شیوه اقناعی –که تا کنون موجب تحویل بیش از ۱۰۰۰ دستگاه ماهواره شده است-، مسابقات ورزشی، تبیین شهدای شاخص و … نیز از دیگر برنامه هایی هستند که امسال شاهد اجرای آنها خواهیم بود.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ محمدی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

هماهنگ ساختن بودجه ها و برنامه های فرهنگی به منظور جلوگیری موازی کاری نهادها، پیگیری راه اندازی اتاق خبر شهرستان، حمایت از خبرنگاران، راه اندازی بسیج رسانه و … از جمله مسائل مطرح شده از سوی خبرنگاران حاضر در جلسه بود.


مطالب مرتبط:

مشتاقانه، پشت درهای نامهربانی جا ماندیم!

نشست خبری فرمانده سپاه مرودشت با خبرنگاران+ تصویر

تعامل یا تقابل با رسانه ها؟؟؟

دیدار فرمانده سپاه مرودشت با مسئولین هفته نامه های تخت جمشید و مرودشت

حضور فرمانده سپاه مرودشت در بیمارستان شهید مطهری به مناسبت روز پزشک

  1. عمادی   مهر ۱, ۱۳۹۴  

    از سرهنگ محمدی رفتار قابل تحسین ایشان در مواجهه با گلایه خبرنگاران در روز مجمع عالی بسیج با حضور سردار نقدی در ذهنمان مانده است. امید کهرفتار این مرد شریف الگویی برای سیارین باشد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر