۹:۳۶:۰۸ - دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴
برگزاری نشست قرآنی با موضوع “نماز و قرآن” در دانشگاه آزاد مرودشت
نشست قرآنی با موضوع نماز و قرآن در دانشگاه ازاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.   آنا واحد مرودشت- نشست قرآنی با موضوع نماز وقرآن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) مرودشت در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.   موسوی نژاد اظهار داشت: نماز کامل،

namaz

نشست قرآنی با موضوع نماز و قرآن در دانشگاه ازاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

 

آنا واحد مرودشت- نشست قرآنی با موضوع نماز وقرآن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) مرودشت در سالن حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

 

موسوی نژاد اظهار داشت: نماز کامل، سبب قرب و منزلت و نزدیکی به معبود است؛ زیرا چنان که ثابت و محقّق است انسان به هر چه رو آورد و توجّه کامل به او داشته باشد، به وی نزدیک می شود و بعضی از اوصاف آن چیز در آیینه دلش هویدا می شود و از اسرار و خصوصیّات آن اطّلاع می یابد.

 

وی افزود: درباره این که نماز چگونه قربی بین خالق و مخلوق ایجاد می کند، باید گفت «قرب» چهار مرتبه دارد؛ قرب زمانی، قرب مکانی، قرب معنوی و قرب الهی.

 

رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) مرودشت ادامه داد: معلوم می شود که نماز حقیقی و کامل، عملی است که با آن، انسان به قرب معنوی می رسد و بر اثر مداومت و حضور قلب به خداوند متعال نزدیکتر می شود و مقام و منزلتی خاص در پیشگاه الهی پیدا می کند.

 

شایان ذکر است در این مراسم که به کانون قرآن وعترت و ستاد اقامه نماز  حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار گردید با پرسش وپاسخ همراه بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر