۸:۰۴:۰۵ - پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
برگزاری همایش “تجلیل از مروّجان سلامت” در مرودشت
مدیر آموزش‌ و پرورش مرودشت از برگزاری همایش “تجلیل از حامیان و مروجان سلامت و مراقبان بهداشت مدارس” در این شهرستان خبر داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، مرتضی چراغی، به نقش تأثیرگذار حامیان و مروجان سلامت در مدارس پرداخت و اظهار داشت: رفتارها و ناهنجاری‌های

cheraghi

مدیر آموزش‌ و پرورش مرودشت از برگزاری همایش “تجلیل از حامیان و مروجان سلامت و مراقبان بهداشت مدارس” در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، مرتضی چراغی، به نقش تأثیرگذار حامیان و مروجان سلامت در مدارس پرداخت و اظهار داشت: رفتارها و ناهنجاری‌های بهداشتی و عدم رعایت شیوه‌های تغذیه بین دانش‌آموزان، موجب افزایش بیماری‌های گوناگون واگیر و غیرواگیر می‌شود که به‌یقین می‌توان با آموزش، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن “پیشگیری” و همچنین رعایت نکات بهداشتی، سلامت جسم و روح را در آنان بیمه کرد.

 

وی از برگزاری همایش تجلیل از مروجان و مراقبان بهداشت مدارس مرودشت در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد و افزود: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و نهادینه کردن فعالیت‌های انسان‌دوستانه و جذب بیشتر مروجان و مراقبان سلامت در مدارس در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ترویج نکات بهداشتی، از افرادی که در زمینه سلامت دانش‌آموزان فعالیت مستمر داشته‌اند تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

چراغی خواستار همکاری مستمر مسئولان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در بهبود و ارتقا کیفیت خدمات سلامت در مدارس شد و بیان داشت: در این همایش از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت به دلیل همکاری با آموزش و پرورش در تحکیم و اجرای طرح تحول سلامت در مدارس مرودشت تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

مدیر آموزش‌وپرورش مرودشت ارائه خدمات بالینی و سلامت، سلامت محیط در مدارس، بهبود تغذیه، درمان و مشاوره در مدارس ازجمله برنامه‌های طرح مروج سلامت در مدارس این شهرستان عنوان کرد.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری همایش تجلیل از خیران مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر