۱۱:۳۱:۳۶ - چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
برگزاری کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزان و فرهنگیان مرودشت
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با حضور فرمانده جدید سپاه مرودشت تشکیل شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این جلسه که با حضور چراغی مدیر آموزش و پرورش و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و نیز تنی چند از کارشناسان  اداره آموزش

جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با حضور فرمانده جدید سپاه مرودشت تشکیل شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این جلسه که با حضور چراغی مدیر آموزش و پرورش و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و نیز تنی چند از کارشناسان  اداره آموزش و پرورش برگزار شد ،سرهنگ محمدی فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان برای اولین بار در آن حضور یافت.

دستور جلسه شامل مواردی از قبیل اجرای طرح هجرت ۳ در تابستان سال ۹۳ ، مسایل مربوط به درس آمادگی دفاعی و پیگیری مشکلات تکمیل پروژه ساختمان بسیج دانش آموزی بود.

در ابتدای جلسه،چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت ضمن خیرمقدم به سرهنگ محمدی ، طی سخنانی بر لزوم هماهنگی و همدلی بین دو ارگان اثرگذار آموزش و پرورش و سپاه مانند قبل تاکید کرد.

مرتضی چراغی با اشاره به مسایل تربیتی و مشکلات اخلاقی و تربیتی موجود در جامعه، جهت گیری خانواده ها به سمت مسایل علمی و غافل شدن از اهمیت تربیت متناسب با زمان را متذکر شد.

مسئول کمیته بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مرودشت با بیان اینکه معنویت تاثیر شگرفی در پیشرفت دارد گفت: توجه به هوش معنوی شکل جهانی به خود گرفته است. سرمایه گذاری روی هوش عاطفی و معنوی در بلند مدت بسیار جوابگوست.

در ادامه ،سرهنگ محمدی ضمن تایید سخنان مدیر آموزش و پرورش مرودشت، وضعیت فعلی کشور را نیازمند تعامل اندیشمندانه دانست و بر لزوم آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی ،این فعالیت ها را بسیار مفید خواند و اردوها را مدرسه تربیت نامید و گفت: اگر اهداف و انگیزه ها با روشهای خوب آموزش داده شوند پایدار خواهند ماند.

سرهنگ محمدی نگاه در آمادگی دفاعی را نگاه تربیتی خواند و متذکر شد که نباید به دانش آموزان به دید نظامی گری نگریسته شود.

در ابتدای جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزان و فرهنگیان مرودشت ،بخشی از وصیت نامه شهید ناصری توسط سرگرد آیینی مسئول بسیج دانش آموزی قرائت شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر