۷:۱۳:۵۸ - جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳
برگزاری یادواره ۱۳۴ شهید دانش آموز مرودشت+ تصاویر
یادواره ۱۲۴ شهید دانش آموز شهرستان مرودشت برگزار شد.   به گزارش”مرودشت آنلاین”؛حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) مرودشت با همکاری دبیرستان دخترانه نرجس در سالروز شهادت حسین فهمیده و روزبسیج دانش آموزی، یادواره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور و ۱۳۴ شهید دانش آموز شهرستان مرودشت را در سالن ولیعصر(عج) باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار نمود.

یادواره ۱۲۴ شهید دانش آموز شهرستان مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش”مرودشت آنلاین”؛حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) مرودشت با همکاری دبیرستان دخترانه نرجس در سالروز شهادت حسین فهمیده و روزبسیج دانش آموزی، یادواره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور و ۱۳۴ شهید دانش آموز شهرستان مرودشت را در سالن ولیعصر(عج) باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار نمود.

 

این برنامه ابتدا با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری شروع شد. سپس حجه الاسلام حدائق راجع به امام زمان(عج) و اینکه ایشان مانند خورشید پشت ابری هستند که از پشت ابر نیزبه مردم روشنایی می بخشند، سخنانی را بیان نمود.

 

سپس در بخش دیگری از برنامه، از خانواده شهدای دانش آموز تجلیل بعمل آمد.

 

در ادامه، گروه سرود دانش آموزی به اجرای سرود پرداختند و پس از آن نیز مرتضی چراغی طی سخنانی از دست اندر کاران این یادواره تقدیر و تشکر نمود.

 

چراغی قیام عاشورا و ایام محرم را قیامی دانست که هرسال پرشور تر از سال گذشته می شود و در دلها جوشش دارد واز دانش آموزان خواست تا در مکتب امام حسین(ع) بامعرفت کسب فیض کنند.

 

در پایان نیز فاضلی جو برای حاضرین به نوحه سرایی و عزاداری بر سیدالشهدا(ع) و ابالفضل العباس(ع) پرداخت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر