۸:۰۲:۲۶ - چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
بسیاری از معضلات و تخلفات صورت گرفته، ریشه در سیستم اداری دارد
فرماندار مرودشت در اولین جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت گفت: بسیاری از معضل های موجود و تخلفات صورت گرفته، ریشه در سیستم اداری ما دارد.   خبرگزاری ایرنا، موسوی- ماشاالله حیدرزاده فرماندار شهرستان مرودشت در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن میلاد مسعود امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) و تبریک روز پدر

IMG_3457 - Copy

فرماندار مرودشت در اولین جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت گفت: بسیاری از معضل های موجود و تخلفات صورت گرفته، ریشه در سیستم اداری ما دارد.

 

خبرگزاری ایرنا، موسوی- ماشاالله حیدرزاده فرماندار شهرستان مرودشت در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن میلاد مسعود امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) و تبریک روز پدر به تمامی مسلیمن و بویژه اعضای شورای اداری و تشکر از آنها اظهار داشت: در سایه همدلی و همراهی شما مدیران شهرستان، در سال گذشته شاهد برگزاری انتخابات منظم و بدون حاشیه ای بودیم.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین المللی دو ماراتن در این شهرستان طی روزهای اخیر و همچنین برگزاری دومین مسابقه بزرگ بین المللی در قالب سوار کاری در این شهرستان در اردیبهشت ماه، تحت عنوان «اسب زیبای اصیل ایرانی و عرب» نیز در سایه همین همدلی بوده است.

 

حیدرزاده در ادامه ضمن اشاره به شعار انتخابی سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید اظهار داشت: در راستای مقابله با فشارها و تحریم های ظالمانه غرب، وظیفه اصلی تمامی مدیران و مسئولان کشور است که در برنامه های کاری خود در سال جدید، تلاش های مجموعه ذیربط را درجهت تحقق کامل این شعار گذاشته و از سر دادن شعار های خالی و پوچ پرهیز نمایند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت افزود: در هر موضوعی که مطرح می شود، یا باید ابتدا به ساکن ورود نکرد یا در صورت لزوم، این کار، کارشناسی شده باشد و تا انتها بطور جدی و محکم پیگیری گردد.

 

حیدرزاده در ادامه بیان داشت: اولویت های اصلی فرمانداری شهرستان مرودشت در سال جدید، شناسایی استعداد های بالقوه و نیروهای انسانی نخبه و توانمند شهرستان، توسعه گردشگری و راه اندازی تفرجگاه های مناسب و در خور شأن مردم مرودشت و گردشگران، توجه ویژه به بخش صنعت و کارآفرینان شهرستان، پیگیری احیای صنایع دچار رکود و رها شده این شهرستان، توسعه کشاورزی پایدار با حفظ منابع آبی موجود، مبارزه جدی با متخلفین زمین خواری و رانت خواری و مقابله با حفر چاه های غیر مجاز خواهد بود.

 

حیدرزاده خطاب به مدیران شهرستان بیان داشت: متاسفانه بسیاری از معضلات موجود و تخلفات صورت گرفته در سطح شهرستان، ریشه در سیستم های اداری ما دارد بنابراین مدیران این حوزه ها باید نظارت بیشتر و مستمری بر سیستم های اداری و مجموعه پرسنل تحت امر خود داشته باشند.

 

فرماندار مرودشت افزود: مردم، بعنوان ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی این مملکت، خود از نزدیک شاهد وقوع تمامی تخلفات و موارد صورت گرفته می باشند بنابراین جایز نیست که با پنهان کاری بخواهیم اسباب دلزدگی آنها را از نظام جمهوری اسلامی فراهم کنیم.

 

وی در ادامه از مدیران و مسئولان شهرستان تقاضا داشت که خود و کارکنان آنها با روی باز و گشاده و اخلاق و رفتار حسنه، از مردم و مشکلات آنها استقبال کنند و در جهت رفع موانع موجود و حل مشکلات آنها با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی به دور از هرگونه شعار پوچ و تهی، اقدامات شایسته ای انجام دهند.

 

شایان ذکر است که در پایان مراسم، از دست اندرکاران و مدیرانی که در بحث ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و مسابقه دو بین المللی ماراتن همکاری لازم را داشتند، با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار تقدیر بعمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر