۱۴:۴۰:۳۹ - پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵
بیانیه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بمناسبت فرا رسیدن روز قدس
پارس دشت- بمناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان -روز قدس- خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بیانیه ای به شرح ذیل صادر نموده است:   بسمه تعالی   روز قدس، روز حیات اسلام است.      امام خمینی(ره) فلسطین پاره‏ ى تن اسلام است.       مقام معظم رهبری   دفاع از مظلوم، وظیفه ای اخلاقی و انسانی است

روز-جهانی-قدس01

پارس دشت- بمناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان -روز قدس- خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بیانیه ای به شرح ذیل صادر نموده است:

 

بسمه تعالی

 

روز قدس، روز حیات اسلام است.      امام خمینی(ره)

فلسطین پاره‏ ى تن اسلام است.       مقام معظم رهبری

 

دفاع از مظلوم، وظیفه ای اخلاقی و انسانی است و هیچ انسان بالغ و فرهیخته ای نمی تواند خود را نسبت به درد کشیدن مظلومان و تعدّی ظالمان، بی تفاوت و بی مسئولیت بداند. شارع مقدس اسلام، دین مسئولیت پذیری و آیین تلاش در مسیر رفع محرومیت ها و مبارزه با ظلم و تظلّم است.

 

دهه های متمادی است که اسرائیل غاصب در قامت فرزند نامشروع تفکر سرمایه داری، همچون غده ای بدخیم به جان بشریت افتاده و برای ادامه حیات غیرقانونی اش، سرزمین مقدس قدس را اشغال نموده است. حاصل این هجوم ناجوانمردانه به قبله اول مسلمین «رنج و اندوه و درد و حرمان» برای مردم مظلوم فلسطین بوده و نتیجه تحمیل دولت صهیونیست ها به این خاک مقدس، هزاران شهید و جانباز و صدها هزار آواره فلسطینی بوده است.

 

امام راحل و مقام معظم رهبری به حق، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه تمام بشریت، آحاد مسلمین و به ویژه شیعیان غیرتمند ایرانی می دانند. خانه مطبوعات مرودشت نیز در راستای وظیفه شرعی و میهنی خویش، ضمن دعوت از تمامی فرهیختگان، فرهنگوران، هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان برای حضور مسئولانه در راهپیمایی روز قدس مورخ ۱۱ تیرماه ۱۳۹۵ همراهی و همدردی خود را با مردم ستمدیده و شریف فلسطین اعلام می نماید.

 

روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر