۱۵:۵۳:۱۶ - شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت در استقبال از کاروان “شاهدان بصیر”
پارس دشت- خانه مطبوعات شهرستان مرودشت به مناسبت ورود کاروان شهدای گمنام «شاهدان بصیر» به شهرمان، بیانیه زیر را صادر نموده است:   بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین سروهای بی شماری به خاک افتادند تا عزّت ما برجای بماند. کبوترهای بسیاری به خون نشستند تا آسمان غرور ما، آفتابی بماند و جوانان برومندی، شرحه شرحه

sgk_ای_شهیدان_عشق_مدیون_شماست

پارس دشت- خانه مطبوعات شهرستان مرودشت به مناسبت ورود کاروان شهدای گمنام «شاهدان بصیر» به شهرمان، بیانیه زیر را صادر نموده است:

 

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

سروهای بی شماری به خاک افتادند تا عزّت ما برجای بماند. کبوترهای بسیاری به خون نشستند تا آسمان غرور ما، آفتابی بماند و جوانان برومندی، شرحه شرحه شدند تا خدشه ای بر چهره ایران اسلامی جای نگیرد.

 

در روزهای خون و باروت، رمز مردانگی، ایستادن بود و دلیل جاودانگی، از پای ننشستن. تاریخ و جغرافیای ما مدیون ثانیه های سرخ شهیدان است و اینک، زمان قدرشناسی ماست…

 

اگر آزادانه زندگی می کنیم و اگر بدون ترس و واهمه، روزگار می گذرانیم، یادمان نرود مدیون هستیم. اگر سربلند و پرافتخار، در پرآشوب ترین بخش خاورمیانه نفس می کشیم؛ یادمان نرود مدیون هستیم و اگر قدم های ما، استوارند و چشم هامان پرامید، یادمان نرود مدیون هستیم.

 

مدیون شهیدانی هستیم که جان و جوانی خویش را به پای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ریختند و خورشیدوار، آسمان ایران زمین را برای همیشه روشن ساختند.

 

اینک که کاروان «شاهدان بصیر» با گذر از خاک سوخته جنوب، به شهرمان می رسد، زیبنده نیست در خانه های خود نشسته و رسم میهمان نوازی را بجا نیاوریم. شایسته است به استقبال این لاله های سرخ رفته و برای خود، آبرویی دست و پا کنیم. یادمان باشد، ما به شهدا نیاز داریم، نه آنان به ما.

 

خانه مطبوعات شهرستان مرودشت با ارج گذاری به زحمات و فداکاری های تمامی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، از تمامی اصحاب قلم وفرهیختگان شهر مرودشت برای ادای وظیفه و شرکت در مراسم استقبال از کاروان ۹۴ شهید گمنام (شاهدان بصیر) در روز یکشنبه ۲۷ دی ماه دعوت بعمل می آورد.

خانه مطبوعات شهرستان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر