۱۴:۴۷:۵۶ - دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بمناسبت ۵ آذر روز بسیج
بسیج، شجره طیبه انقلاب است. امام خمینی(ره)   بسیج برای جوانان، شورآفرین برای دوستان، امید آفرین و برای دشمنان، بیم آفرین است.   مقام معظم رهبری   تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از رشادت و فداکاری های مردان و زنان بزرگی است که شجاعانه به استقبال خطر رفته و گوهر وجودی این

basij

بسیج، شجره طیبه انقلاب است. امام خمینی(ره)

 

بسیج برای جوانان، شورآفرین برای دوستان، امید آفرین و برای دشمنان، بیم آفرین است.   مقام معظم رهبری

 

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از رشادت و فداکاری های مردان و زنان بزرگی است که شجاعانه به استقبال خطر رفته و گوهر وجودی این انقلاب را از گزند هرگونه آسیب و انحراف مصون داشته اند. اگر نبود زعامت خردمندانه امام راحل(ره) و در ادامه آن، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بعید نبود که این انقلاب، اسیر گرداب حوادث و آماج توطئه های داخلی و خارجی گردد. در این راه پرمخاطره، آنچه بیش از همه به چشم آمد و سدّ راه دشمن غدّار و استکبار حیله گر شد، موج خروشان نیروهای مومن و جان بر کف در قالب دریای موّاج «بسیج» بود که همچون بنیان مرصوص بر جا ایستاد و هیمنه دشمنان را فرو ریخت.

 

واقعیت امروزین خاورمیانه و ظهور فرقه های تکفیری و افراطی، به خوبی نشان دهنده نقش پررنگ بسیج در تأمین امنیت عمومی کشور است. به لطف حضور دائمی و هوشیاری همیشگی این نیروی انقلابی است که رویای سرکردگان وهابیّت و استکبار، برای نفوذ به این مرز و بوم هرگز تعبیر نمی شود و خیال مزدوران خون ریز «داعش» در هجمه به این خاک مقدس، هرگز رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت. چه بسیارند کشورهای همسایه که در حسرت برخورداری از نیرویی چنین ولایت مدار، آماده و کارآمد به سر می برند.

 

وظیفه آحاد ملت است که امنیت امروز ایران اسلامی را قدر دانسته و سپاسگزار تلاش بی وقفه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و به ویژه سلحشوران بسیج باشد.

 

خانه مطبوعات مرودشت، فرا رسیدن ۵ آذرماه سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج مستضعفین به دستور امام راحل(ره) را به تمام بسیجیان ارزشمند کشور و به ویژه بسیجیان غیور شهرستان مرودشت تبریک عرض نموده، سربلندی و توفیق این عزیزان را در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی آرزومند است.

 

«روابط عمومی خانه مطبوعات شهرستان مرودشت»


مطالب مرتبط:

بیانیه خانه مطبوعات مرودشت

بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار

بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت فرارسیدن محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان

امام جمعه، عضو افتخاری خانه مطبوعات مرودشت شد

خانه مطبوعات مرودشت از مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد

نشست اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان

برگزاری نشست هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان

دیدار هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با آتش نشان فداکار، مهدی نجم باختری+ تصاویر

دیدار اعضای خانه مطبوعات با امام جمعه مرودشت

برگزاری جشن روز خبرنگار از سوی خانه مطبوعات مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر