۲۰:۵۰:۰۴ - دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴
بیانیه خانه مطبوعات مرودشت به مناسبت حماسه ۹ دی
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی ماه، خانه مطبوعات مرودشت بیانیه زیر را صادر نمود:   «میلاد رسول نور و رحمت، محمد مصطفی(ص) گرامی باد.   فراموش نکرده ایم آن روز را که دست استعمار از آستین فریب خوردگان و ساده لوحان بیرون آمد

dey

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی ماه، خانه مطبوعات مرودشت بیانیه زیر را صادر نمود:

 

«میلاد رسول نور و رحمت، محمد مصطفی(ص) گرامی باد.

 

فراموش نکرده ایم آن روز را که دست استعمار از آستین فریب خوردگان و ساده لوحان بیرون آمد تا رویای تعبیر نشده سرنگونی نظام اسلامی ایران، دوباره زنده شود. سردمداران نفاق و فتنه، امید داشتند پای آمریکای جهانخوار و بریتانیای استثمارگر را به خاک آغشته به بوی شهیدان سرافراز، باز کنند و چه رویای پوچی بود.

 

در روشنایی های نهم دی ماه، موج های بیداری و دینداری مردم، غیرتمندانه به خروش آمد و سیلاب بصیرت و ولایت مداری، طومار فتنه را در هم پیچید. ایرانیان عزتمند و شهید داده، ننگ زندگی بی عزّت و تحت لوای بیگانگان را پس زده و سینه های ستبر خویش را سپر دفاع از «ولایت» ساختند و شد آنچه باید می شد.

 

اینک که در سالروز حماسه ماندگار ۹ دی قرار داریم، ضمن ارج نهادن بر پایمردی و ولایتمداری مردان و زنان بیدار این سرزمین، حضور آگاهانه در سنگر “دفاع از ولایت” و ارزش های این سرزمین تاریخ ساز را وظیفه تمامی اصحاب قلم و اندیشه می دانیم.»

 

خانه مطبوعات شهرستان مرودشت


مطالب مرتبط:

بیانیه خانه مطبوعات شهرستان مرودشت بمناسبت ۵ آذر روز بسیج

بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار

بیانیه خانه مطبوعات مرودشت بمناسبت فرارسیدن محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان

  1. محمد جواد   دی ۱۲, ۱۳۹۴  

    مرحبا به خانه مطبوعات. نشان دادند که خطشان از روشنفکرای بی مغز جداست


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر