۱۶:۵۹:۵۴ - جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴
تحقق امنیت اجتماعی پایدار منوط به کارکردهای مثبت تمام نهادهای جامعه
افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس در جامعه است.   باشگاه خبرنگاران جوان- مسئولان انتظامی شهرستان مرودشت، در دیدار با فرماندار جدید این شهرستان از نزدیک با وی دیدار و گفت و گو کردند.   فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” در حاشیه دیدار با فرماندار جدید این شهرستان گفت: افزایش احساس

niroo-entezami

افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس در جامعه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان- مسئولان انتظامی شهرستان مرودشت، در دیدار با فرماندار جدید این شهرستان از نزدیک با وی دیدار و گفت و گو کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” در حاشیه دیدار با فرماندار جدید این شهرستان گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس در جامعه است و پلیس با رویکرد جامعه محوری خود درصدد پیوند دایمی عناصر اصلی برقراری امنیت در جامعه است.

 

سرهنگ” دلاور القاصی مهر” ادامه داد: امنیت اجتماعی پایدار در سطح جامعه زمانی محقق خواهد شد که تمام نهادهای حاکم بر جامعه علاوه بر عمل به وظایف و ماموریت های خود مشارکت جدی در تامین امنیت داشته باشند.

 

وی افزود: پلیس به عنوان نماد خدمت، امنیت و آرامش برای شهروندان است که با مشورت، همراهی و همکاری سایر نهادهای امنیتی به ویژه فرمانداری امنیت حاکم در جامعه ارتقاء یافته و تثبیت خواهد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان “مرودشت” گفت: معتقد هستیم با تعامل با سایر دستگاه ها به موفقیت های بسیار خوبی در راستای خدمت بهتر به مردم و احقاق حقوق شهروندان دست خواهیم یافت.

 

فرماندار شهرستان” مرودشت” نیز گفت: امیدوارم بتوانیم آن چه شایسته مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان است را انجام دهیم و توفیق خدمتگزاری به مردم را در این خطه از کشور عزیزمان بدست آوریم.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر