۱۴:۲۹:۵۳ - شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳
تذکر ۱۰ نماینده فارس در خانه ملت به وزیر کشور/ چرا با فرمانداران حامی سران فتنه برخورد صورت نمی گیرد؟
ده تن از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی مجددا طی تذکری به وزیر کشور، از نبود اراده برای حل این معضل در مدیریت اجرایی استان فارس گلایه کرده و خواستار ورود شخص وزیر به این مسئله و حل آن شدند.   به گزارش “حافظ نیوز” چندی پیش مجمع نمایندگان استان فارس با انتشار بیانیه

hafez2news-majma-fars---copy

ده تن از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی مجددا طی تذکری به وزیر کشور، از نبود اراده برای حل این معضل در مدیریت اجرایی استان فارس گلایه کرده و خواستار ورود شخص وزیر به این مسئله و حل آن شدند.

 

به گزارش “حافظ نیوز” چندی پیش مجمع نمایندگان استان فارس با انتشار بیانیه ای خطاب به وزیر کشور، نسبت به حمایت برخی فرمانداران فارس از سران فتنه واکنش نشان داده و خواستار ورود وزارت کشور به این مسئله و برخورد با حامیان فتنه شدند.  حال پس از گذشت چندی و در حالی که هیچ نشانه ای از برخورد با حامیان فتنه در استان فارس مشاهده نمی شود، ده تن از نمایندگان فارس بار دیگر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند تا اثبات کرده باشند حمایت از فتنه همچنان جز خطوط قرمز نظام اسلامی محسوب می شود و با گذشت زمان نمی توان فتنه و حامیان آن را به فراموشی سپرد. بر این اساس ده تن از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی مجددا طی تذکری به وزیر کشور، از نبود اراده برای حل این معضل در مدیریت اجرایی استان فارس گلایه کرده و خواستار ورود شخص وزیر به این مسئله و حل آن شدند.

 

ذوالانوار نماینده شیراز، سقائی نماینده نیریز، رضایی کوچی نماینده جهرم ، دوگانی نماینده فسا ، موسوی نماینده لامرد ، برومندی نماینده مرودشت، قادری نماینده شیراز، احمدی نماینده داراب، محمدصادقی نماینده کازرون و طاهری نماینده اقلید ده نماینده ای هستند که این تذکر کتبی را امضا نموده اند.

 

لازم به توضیح است که اعتراض نمایندگان فوق به وزیر کشور به دنبال صحبت های فرماندار داراب در جمع فرمانداران استان و به دلیل آنچه حمایت ایشان از یکی از سران فتنه (سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق) گفته شده، صورت گرفته است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر