۳:۱۹:۳۰ - دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
تساوی پویندگان تلاش مرودشت در لیگ دسته کشور
پویندگان تلاش مرودشت، به یک تساوی دیگر در لیگ دسته سه کشور دست یافت تا همچنان در انتهای قرار بگیرد.   به گزارش خبرنگار ایرنا تیم پویندگان تلاش مرودشت با تیم فرهنگ در رامهرمز به تساوی یک بر یک انجامیدتا همچنان نماینده مرودشتی ها در انتهای جدول با ۱۵ امتیاز قرار گیرد.   همچنین در

81577334-6398381

پویندگان تلاش مرودشت، به یک تساوی دیگر در لیگ دسته سه کشور دست یافت تا همچنان در انتهای قرار بگیرد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم پویندگان تلاش مرودشت با تیم فرهنگ در رامهرمز به تساوی یک بر یک انجامیدتا همچنان نماینده مرودشتی ها در انتهای جدول با ۱۵ امتیاز قرار گیرد.

 

همچنین در بازی دیگری که در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل حریف خود را شکست داد و با ۲۷ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

 

در همین چارچوب نیز تیم کارا شیراز با وجود شکست یک بر صفر برابر شهرداری ماهشهر جای خود را در صدر جدول حفظ کرد اما این شکست باعث شد شهرداری ۳۰ امتیازی شود و به یک قدمی کارا برسد.

 

شهرداری فیروزآباد دیگر نماینده فارس در این گروه در خانه برابرنفتون مسجد سلیمان شکست خورد و سه امتیاز حساس را از دست داد.

 

شهرداری با این شکست خانگی یک پله در جدول سقوط کرد و با ۲۱ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

 

درگروه ب مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه های کشور که ۱۲ تیم حضور دارند در پایان مسابقات، تیم رده نخست مستقیما به دسته دوم صعود خواهد کرد و تیم دوم هم در مرحله حذفی (پلی آف) به دیدار تیم دوم گرو الف برای تعیین سومین تیم صعود کننده به مصاف هم می روند

  1. حسین کوچیکو   اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴  

    از همون اول معلوم بو د که مالی نیستن تعطیلش کنید پولتون رو دور نریزید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر