۱۹:۴۲:۲۱ - سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
تسهیل در پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مرودشت
فرماندار مرودشت، خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از سوی بانک‌های این شهرستان شد. به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی  در سومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری سال جاری ابتدا به تبیین جایگاه این کارگروه پرداخت و جهت‌گیری آن را به سمت شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها

IMG13384022

فرماندار مرودشت، خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از سوی بانک‌های این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی  در سومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری سال جاری ابتدا به تبیین جایگاه این کارگروه پرداخت و جهت‌گیری آن را به سمت شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها و الگوسازی طرح‌های موفق در این شهرستان دانست و اظهار داشت: اکنون‌ که با اعلام سیاست‌های خروج از رکود اقتصادی دولت، کشور در حال گذر از رکود به سمت رشد اقتصادی معقول قرار دارد باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و با تمام توان از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت و موانع تولید شغل و سرمایه‌گذاری را از پیش روی آنان برداشت.

 

وی تحول در حوزه معیشتی آحاد مردم را منوط به کار و تلاش در حوزه اقتصاد دانست و بابیان اینکه حمایت از جایگاه بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است؛ تصریح کرد: مرودشت ازجمله شهرستان‌هایی است که با توجه به وجود ظرفیت‌های گوناگون در تمام نقاط آن بستر و قابلیت هرگونه سرمایه‌گذاری را دارد، ازاین‌رو مسئولان و متولیان امر باید با تلاش بیشتر و انسجام در تصمیم‌گیری، فرصت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال را به‌خوبی تبیین کنند.

 

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مرودشت خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از سوی بانک‌های این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: دریافت تسهیلات و وام‌های اشتغال‌زا به‌جای دریافت مستمری ضمن اینکه می‌تواند این خانواده‌ها را به سطحی از درآمد برساند درعین‌حال باعث تکریم و حفظ شأن اجتماعی‌شان شده و آنان را به نقطه خودکفایی و خوداتکایی قابل قبولی می‌رساند.

 

فرماندار مرودشت راه‌اندازی مجدد شرکت تعاونی تولید «فارس گلوکزین» که در ماه گذشته به علت اتصال در کابل‌های برق طعمه حریق شده بود شد را مورد تأکید مجدد قرارداد.

 

به گزارش فارس، در این نشست مقرر شد هیئتی به‌همراه فرماندار ضمن بازدید از صنایع این شهرستان از جمله کارخانه «فارس گلوکوزین» و «پارس سرنگ» مساعدت و همکاری لازم را در راه‌اندازی مجدد آن‌ها داشته باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر