۱۹:۰۵:۴۷ - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
تشکیل جلسه شورای اداری ارسنجان+ حاشیه
ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارسن نیوز؛ جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسوولین ادارات و نهاد های شهرستان در سالن ولایت فرمانداری ارسنجان تشکیل شد. در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین احمدی با اشاره به اداره کشور در شرایط تحریم، از مسوولین خواست در ایام دهه

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارسن نیوز؛ جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسوولین ادارات و نهاد های شهرستان در سالن ولایت فرمانداری ارسنجان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین احمدی با اشاره به اداره کشور در شرایط تحریم، از مسوولین خواست در ایام دهه فجر ضمن حضور پررنگ در مراسن مختلف به بیان خدمات نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون بپردازند و با توجه به مشکلات عدیده شهرستان از جمله خشکسالی و بیکاری جوانان، از حاشیه سازی در سخنان و رفتار خود پرهیز کرده و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

 کاظم خادمی مسوول آموزش و پرورش ارسنجان نیز با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش صحیح در جامعه، از مسوولین دعوت کرد تا در جهت الگوسازی برای دانش آموزان شهرستان، به صورت موردی در نمازهای جماعتی که در مدارس برپا می شود حضور یابند.

 سید محمد یوسف کاظمی فرماندار ارسنجان نیز با اشاره به تحولاتی که انقلاب اسلامی در کشور به وجود آورد، از مسوولین خواست نسبت به اجرای برنامه های مختلف دهه فجر و حضور در مراسم مختلف، اهتمام جدی داشته باشند. مواردی همچون عدم استفاده شخصی از خودروهای اداری، هماهنگی مرخصی و مأموریت ها با فرمانداری، وقت شناسی و حضور به موقع در جلسات، دیگر توصیه های فرماندار ارسنجان به مسوولین ادارات و نهادها بود.

گفتنی است در این جلسه شورای اداری، به دستور فرماندار به مسوولینی که با تأخیر در محل جلسه حاضر شده بودند، اجازه ورود به سالن داده نشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر