۹:۳۸:۲۳ - شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳
تقاطعی نا امن برای گردشگران پاسارگاد! +تصاویر
به گزارش طنین پاسارگاد، تقاطع ورودی مجموعه میراث جهانی پاسارگاد واقع در شهر مادر سلیمان بخش پاسارگاد که می توان گفت پرترددترین نقطه این منطقه می باشد، به دلیل عدم استفده از علائم و استانداردهای مناسب، به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.   گردشگران داخلی و خارجی که با موقعیت منطقه آشنایی ندارند و

به گزارش طنین پاسارگاد، تقاطع ورودی مجموعه میراث جهانی پاسارگاد واقع در شهر مادر سلیمان بخش پاسارگاد که می توان گفت پرترددترین نقطه این منطقه می باشد، به دلیل عدم استفده از علائم و استانداردهای مناسب، به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.

 

گردشگران داخلی و خارجی که با موقعیت منطقه آشنایی ندارند و حتی شهروندان، از گزند خطرات مصون نبوده اند و به دلیل نبود میدان در این نقطه، کنترل خودرو های خود را از دست داده و تصادف می کنند.

 

 در این نقطه هفته ای چند مورد تصادف به ویژه در هنگام تعطیلی مدارس و ایام نوروز وتابستان به دلیل حضور بی شمار گردشگران در این منطقه رخ می دهد که صدمات جرحی و مالی وحتی جانی به  آنها وارد می کند.

 

 این نقطه ، قابل اصلاح است تا مردم منطقه بویژه گردشگران داخلی وخارجی که آشنایی با منطقه ندارند، عبوری بدون خطر داشته باشند.

 

 با توجه به اینکه  مجموعه میراث جهانی پاسارگاد در ایام مختلف و به ویژه تعطیلات نوروز میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی وخارجی می باشد، شایسته است که مسئولان امر با ایجاد میدان و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هر چند به صورت موقت، برای ایمن سازی این مسیر تلاشی مضاعف داشته باشند.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر