۲۰:۳۱:۳۷ - پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
تقدیر امام جمعه سیدان از خبرنگاران
امام جمعه سیدان، روز خبرنگار را گرامی داشت. به گزارش “پارس دشت” از سیدان، حجت الاسلام روح اللهی امام جمعه شهر سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی، از زحمات همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. همچنین وی

MG_6386

امام جمعه سیدان، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش پارس دشت از سیدان، حجت الاسلام روح اللهی امام جمعه شهر سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی، از زحمات همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد. همچنین وی طی تماس تلفنی نیز “روز خبر نگار ” را به خبرنگاران شهر و بخش سیدان تبریک گفت و تلاش آنها را پاس داشت.

امام جمعه سیدان خواستار شد که خبرنگاران علیرغم کم و کاستی های موجود به تلاش خودشان با نیت خیر در پیگیری حقوق مردم ادامه بدهند و باید برا ی رضایت بیشتر مردم تلاش مضاعف کرد. حجه الاسلام روح اللهی در ادامه این تماس گفت: همواره اهمیت کار خبرنگاران و مشکلات کاریشان را در بین مسئولین شهر و بخش،یادآور شده است.

 

وی سپس به نقش و اهمیت خبرنگار و وظیفه خطیر آن در اجتماع اشاره کرد و گفت خبرنگار با انعکاس به موقع و شایسته وقایع روز ،توانمندی ها ،نیازها و آموزش های مورد نیاز ،تلاش می کند تا سطح آگاهی مردم را نسبت به موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بالا ببرد و همچنین به عنوان نماینده عموم مردم مطالب را به گوش مسئولین برساند و بلعکس.

وی همچنین در تماس دیگری ازعبدالصمد سلیمانی بابت تهیه گزارش نماز عید فطر سیدان که از شبکه سه سیما پخش شد وتلاش همکاران وی در هفته نامه مرودشت به دلیل انعکاس مشکلات بخش سیدان تقدیر و تشکر نمود و خواستار معرفی بیشتر سیدان در حوزه های مختلف از طریق تلویزیون و نشریات شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر