۲۰:۰۴:۴۳ - جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
تلاش اداره کار ارسنجان برای نهادینه کردن ورزش در سازمان های این شهرستان
 روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان از تلاش این اداره برای نهادینه کردن ورزش صبحگاهی در بین کارکنان کارگاه ها،تعاونی ها و موسسات این شهرستان خبر داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، در جلسه ای که با حضور رئیس اداره

IMG_5278

 روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان از تلاش این اداره برای نهادینه کردن ورزش صبحگاهی در بین کارکنان کارگاه ها،تعاونی ها و موسسات این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، در جلسه ای که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این در این اداره برگزار گردید، فرهادی رئیس اداره ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی عنوان کرد:‌ در راستای توسعه ورزش همگانی، سفارش‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار داده‌ایم و برای بهره‌مندی کارکنان از فضای شاداب ورزش در این اداره، هفته‌ای دو روز، نیم ساعت قبل از شروع ساعت اداری را به ورزش صبحگاهی کارکنان اختصاص داده‌ایم و خوشبختانه باعث نشاط و روحیه کاری کارکنان گردیده است.

 

وی ابراز کرد: ورزش برای تمام افراد جامعه لازم و ضروری است به خصوص نوجوانان و جوانان که باید با ورزش اوقات فراغت خود را به بهترین نحو ممکن پر کنند زیرا پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا بسیاری از نسل جوان جامعه با مشکل کم‌تحرکی مواجه شوند.

 

فرهنگ فرهادی همچنین پیشنهاد کرد که در کارگاه ها و یا تعاونی های فعال، یک نفر به عنوان رابط ورزشی به این اداره معرفی گردد تا هماهنگی های لازم جهت نهادینه سازی ورزش صبحگاهی در این مراکز انجام گردد.

 

فلامرز عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارسنجان نیز اظهار کرد: علاوه بر اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌ها و اولویت‌های کاری خود را توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی و شهروندان این شهرستان قرار داده‌ایم، همایش‌های متنوع همگانی را برای حضور دیگر اقشار جامعه در فعالیت‌های همگانی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

در پایان جلسه مصوباتی به شرح ذیل انجام پذیرفت:
۱- برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان واحد مربوط و برگزاری مسابقات دوستانه با کارکنان سایر کارگاه‌ها.

۲- برنامه‌ریزی برای ورزش کارگران معلول شاغل در کارگاه با توجه به نوع معلولیت آنان.

۳- برگزاری ورزش صبحگاهی بر اساس دستور العمل های مشترکی که توسط سازمان تربیت بدنی و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود. (‌در هر هفته سه‌روز و هر روز سی دقیقه)

۴- ایجاد هماهنگی با کارفرما در انجام برنامه‌های ورزشی کارگاه اعم از صبحگاهی، تمرینات تیمی و شرکت در مسابقات ورزشی که طبق تقویم ورزش کارگران‌انجام می‌شود. کارفرمایان موظف به همکاری خواهند بود.

۵- فضای ورزشی داخل کارگاه یا خارج از کارگاه باید به گونه‌ای باشد که امکان استفاده خواهران نیز وجود داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر