۲۱:۱۷:۴۳ - جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴
توجه به زیرساخت‌های اقتصادی اولویت استاندار فارس باشد
امام جمعه مرودشت گفت: استاندار جدید اولویت کاری خود را فراهم کردن زیرساخت‌های اقتصادی اختصاص دهد و دچار حاشیه نشود.   تسنیم- حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت اظهار داشت: وهابیت بزرگترین کانون فتنه انحراف از اسلام است

13930816160407074027253

امام جمعه مرودشت گفت: استاندار جدید اولویت کاری خود را فراهم کردن زیرساخت‌های اقتصادی اختصاص دهد و دچار حاشیه نشود.

 

تسنیم- حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت اظهار داشت: وهابیت بزرگترین کانون فتنه انحراف از اسلام است و مرکز آن در عربستان و آل سعود است.

 

امام جمعه مرودشت افزود: آنها به دنبال تخریب بارگاه ائمه ونمادهای شیعه هستند تا به خیالی خود را مطرح کنند و در این مسیر حتی دست به جنایت می‌زنند که امروز جریان تکفیری را از دل این وهابیت بیرون آوردند تا به منافع خود برسند.

 

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ این عملیات را آفتخارآمیز برشمرد وخاطرنشان کرد: در این عملیات که منافقان پس از قطعنامه قصد حمله و تصرف کشورمان را داشتند در تنگه مرصاد از طرف نیروهای مسلح و بسیج ضربه محکمی خوردند.

 

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به توافقات هسته‌ای و نقش رهبری در پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده گفت: شورای امنیت با لغو قطعنامه‌ها علیه ایران با رای اکثریت اعضا نشان داد که صنعت هسته‌ای ایران اسلامی را به رسمیت شناختند.

 

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه بعد از این توافقات برخی کشورها و شرکت‌های خارجی به ایران آمده و اعلام همکاری کرده‌اند، اظهار داشت: دولتمردان نبایستی خدایی ناکرده دچار ذوق‌زدگی بشوند و بدون بررسی لازم همکاری  کنند.

 

وی تصریح کرد: باید مواظب باشیم تا شرکت‌هایی که به کشور می‌آیند سبب نشوند تا به کشور واردکننده و صادرکننده نفت تبدیل شویم.

 

امام جمعه مرودشت در ادامه ضمن تبریک معرفی استاندار جدید از وی خواست تا اولویت کاری خود را به فراهم کردن زیرساخت‌های اقتصادی اختصاص دهد و استقلال خود را حفظ کند و دچار حاشیه نشود.

 

خطیب جمعه مرودشت از استاندار فارس خواست تا فرمانداری شجاع، انقلابی و کارآمد در عرصه اقتصادی و فرهنگی برای شهرستان مرودشت انتخاب کند.

 

احمدی به موضوع گیر و بندهای اداری ساخت مسجد در شهرک ولایت مرودشت که حدود ۱۰سال به طول کشیده اشاره کرد و از مسئولان شورا و شهرداری خواست تا این موضوع هرچه سریعتر رفع شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر