۷:۳۳:۴۳ - سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴
توزیع کارت آزمون دکتری سال ۹۵ دانشگاه آزاد از امروز
کارت آزمون دکتری سال ۹۵ دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح امروز، سه شنبه ۶ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه توزیع می‌شود.   خبرگزاری میزان- داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح امروز سه شنبه ۶ بهمن ماه تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون

327923_659

کارت آزمون دکتری سال ۹۵ دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح امروز، سه شنبه ۶ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه توزیع می‌شود.

 

خبرگزاری میزان- داوطلبان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح امروز سه شنبه ۶ بهمن ماه تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

 

چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه یا عکس ملاحظه کردند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه کنند.

 

نشانی واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D) نیز در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است.

 

داوطلبانی که شهر تهران را به عنوان حوزه امتحانی خود منظور کرده‌اند، لازم است به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و برای رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه این آزمون روزهای سه شنبه ۶ بهمن بعدازظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۷، چهارشنبه ۷ و پنجشنبه ۸ بهمن صبح‌‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است.

 

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹ بهمن‌ در سراسر کشور برگزار می‌شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر