۱۷:۰۲:۱۵ - سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
توقف مجدد پویندگان تلاش مرودشت در لیگ کشور
از سری مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاههای کشور چند دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد و طی آن چهار نماینده فارس برابر حریفان خود متوقف شدند.   به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقات که عصر دوشبه برگزار شد، تیم برق در ورزشگاه اختصاصی خود برابر شاهین بوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد و

81544027-6340432

از سری مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاههای کشور چند دیدار در شهرهای مختلف دنبال شد و طی آن چهار نماینده فارس برابر حریفان خود متوقف شدند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقات که عصر دوشبه برگزار شد، تیم برق در ورزشگاه اختصاصی خود برابر شاهین بوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد و با ۱۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

 

همچنین تیم پویندگان تلاش مرودشت در زاهدان برابر پرسپولیس این شهر دوبرصفرشکست خورد و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی این گروه قرار گرفت تا خطر سقوط این تیم را تهدید نماید.

 

اما شهرداری فیروزاباد که نتایج خوبی گرفته بود این بار در بازی خانگی خود با نتیجه پرگل سه بر دو برابر استانداری کرمانشاه شکست خورد و با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

 

تیم کارا دیگر تیم شیرازی این گروه که از مدعیان صعود است در هرمزگان دو بر یک برابر میناب طیور شکست خورد و سه امتیاز حساس را از دست و با ۲۴ امتیاز در رده دوم باقی ماند تا تیم استانداری کرمانشاه با ۲۳ امتیاز در تعقیب خود ببیند.

 

در گروه ب مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه های ایران ۱۲ تیم حضور دارند و تیم شهرداری ماهشهر با ۲۵ امتیاز صدرنشین است، از این گروه پس از انجام بازیهای مقدماتی، تیم اول مستقیما به دسته دوم صعود خواهد کرد و تیم دوم هم در مرحله حذفی به دیدار تیم دوم گروه الف می رود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر