۱۹:۰۳:۰۷ - جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳
توقف پویندگان تلاش مرودشت در فیروزآباد
تیم پویندگان تلاش مرودشت، دست خالی از فیروزآباد بازگشت.   به گزارش ایرنا، در هفته تیم شهرداری فیروزآباد با یک گل از سد تلاش مرودشت گذشت و برق شیراز یک بر صفر تیم نفتون مسجد سلیمان را شکست داد.   تیم کارا روز جمعه با این تساوی بدون گل از صدرنشینی بازماند تا تیم شهرداری

IMG-20150114-WA0008

تیم پویندگان تلاش مرودشت، دست خالی از فیروزآباد بازگشت.

 

به گزارش ایرنا، در هفته تیم شهرداری فیروزآباد با یک گل از سد تلاش مرودشت گذشت و برق شیراز یک بر صفر تیم نفتون مسجد سلیمان را شکست داد.

 

تیم کارا روز جمعه با این تساوی بدون گل از صدرنشینی بازماند تا تیم شهرداری ماهشهربه تنهایی در صدر جدول گروه دوم قرارگیرد.

 

با پایان یافتن هفته چهارم ،تیم شهرداری ماهشهر با ۱۰ امتیاز در صدر قرار دارد، کارا شیراز با هشت امتیاز دوم است، تلاش مرودشت با هفت امتیاز چهارم، برق شیرازبا پنج امتیاز در رده ششم و شهرداری فیروزآبادهم با چهار امتیاز در رده دهم جای دارد.

 

در هفته پنجم این مسابقات که از روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه آغاز می شود،تیم آرمان کارا شیراز در یک بازی حساس به مصاف شهرداری ماهشهر صدرنشین این گروه می رود، شهرداری فیروزآباد در مسجد سلیمان میهمان نفتون است ، پویندگان تلاش مرودشت هم میزبان فرهنگ رامهرمز است و تیم برق شیراز هم روز دوشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه اختصاصی برق دیدار معوقه خود را برابر شاهین بوشهر برگزار می کند.

 

در گروه دوم مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه های کشور ۱۲ تیم حضور دارند که در پایان دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر