۱۹:۲۲:۰۹ - جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
جای خالی مرودشت در رالی پرسپولیس – آکروپلیس
پارس دشت- خبرگزاری مهر، یکشنبه ۵ مهرماه: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی گفت: رالی خودروهای کلاسیک پرسپولیس به آکروپلیس شهریور ۹۵ در شیراز برگزار می شود.   به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مهرعلی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: رالی خاورمیانه به نام شیراز است و این شهر به تمام ملت ایران تعلق دارد.

images
پارس دشت- خبرگزاری مهر، یکشنبه ۵ مهرماه: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی گفت: رالی خودروهای کلاسیک پرسپولیس به آکروپلیس شهریور ۹۵ در شیراز برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مهرعلی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: رالی خاورمیانه به نام شیراز است و این شهر به تمام ملت ایران تعلق دارد.

 

وی تصریح کرد: ثبت شیراز به نام میزبان همیشگی این مسابقات در رقابت با شهری همچون ابوظبی با تمامی امکانات بوده که نشان از جایگاه والای ایران و شیراز است.

 

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتوموبیل رانی ادامه داد: در خاورمیانه ۱۶ کشور است که هشت کشور این مسابقه را برگزار می کنند و شیراز میزبان راند سوم خواهد بود.

 

مهرعلی یادآور شد: در حالی که کشورهای همسایه ما دچار مشکلات امنیتی هستند، جمهوری اسلامی ایران شرایطی را مهیا کرده که میزبانی این مسابقات جهانی به راحتی دریافت شده زیرا همگان از وجود بالاترین میزان امنیت در ایران مطلع هستند.

 

وی تاکید کرد: در اجلاسیه قطر با یونان و ترکیه جلسه داشتیم و قرار شد رالی خودرو های کلاسیک پرسپولیس، اکروپلیس یا شیراز آتن و یا جام رالی تمدن ها در شهریور سال ۹۵ برگزار شود.

 

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتوموبیل رانی کشور تاکید کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز در شیراز برگزار خواهد شد.

***

 

وقتی این خبر را می خوانیم یادمان می رود که تخت جمشید یا همان “پرسپولیس” در دل شهرستان مرودشت قرار گرفته است. یادمان می رود که مرودشت سال هاست مستقل شده و برای خودش اسم و رسمی دارد و صاحب فرمانداری و نماینده در مجلس است.

 

همین شهریور امسال بود که رالی خاورمیانه از مرودشت شروع شد و همه چیز، حتی مراسم افتتاحیه بنام شیراز تمام شد! دلیل اصرار شیراز بر تملک تخت جمشید و استفاده از مواهب معنوی این آثار، بدون حضور مرودشتی ها چیست؟

 

در این که برادران شیرازی سال هاست خود را مالک تخت جمشید می دانند و همه حقوق مادی و معنوی این آثار را مال خود کرده اند شکی نیست لیکن آنچه جای پرسش دارد چگونگی تلاش ما برای اثبات حق خود و بهره گیری از این فرصت ها برای شناساندن شهر مرودشت به جهانیان است.

 

باید پرسید مسئولین محترم شهرستان مرودشت و در رأس آنان “فرماندار و نماینده” محترم چه تمهیداتی را برای حضور شایسته مرودشت در متن این رویداد و رویدادهای مشابه دیگر و استفاده از ظرفیت بالای چنین برنامه هایی در توسعه گردشگری اندیشیده اند؟

منتظر پاسخ این عزیزان هستیم.

  1. ناشی   بهمن ۱۱, ۱۳۹۳  

    جالبه که آشغالای تخت جمشید را مرودشتی ها جمع می کنند اما پول و شهرتش مال شیرازی هاست. اونا هم فهمیدن که ما عرضه نداریم!

  2. شهروند   بهمن ۱۱, ۱۳۹۳  

    اقای نماینده جواب بده.اقای برادر زاده نماینده ک همیشه همه خوبیا رو به نام نماینده با بزرگنمایی تموم میکنی اگه جوابی داری اینجا بده.

  3. شهروند   بهمن ۱۱, ۱۳۹۳  

    خدایی از ….. که کسی توقعی نداره


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر