۵:۴۸:۰۱ - سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳
جشنواره غذاهای سنتی در مرودشت برگزار شد
  مدیریت دبیرستان دخترانه روحانی با همکاری آموزش و پرورش مرودشت جشنواره غذاهای سنتی را در محل آموزشگاه برگزار کرد.   به گزارش ایوب پاکدل روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جشنواره غذاهای سنتی در محل دبیرستان دخترانه روحانی این شهرستان برگزار شد.   به گفته مدیریت آموزشگاه روحانی، هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی

 DSC_0015

مدیریت دبیرستان دخترانه روحانی با همکاری آموزش و پرورش مرودشت جشنواره غذاهای سنتی را در محل آموزشگاه برگزار کرد.

 

به گزارش ایوب پاکدل روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، جشنواره غذاهای سنتی در محل دبیرستان دخترانه روحانی این شهرستان برگزار شد.

 

به گفته مدیریت آموزشگاه روحانی، هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی غذاهای سنتی شهرستان و آشنایی دانش آموزان با نحوه طبخ و فواید این غذاها و به نوعی یادآوری سنت قدیمی این نوع طبخ بود.

 

علاوه بر این، رسیدن به اهدافی از قبیل معرفی نوشیدنی های سالم، ترویج استفاده از غذاهای سالم با حداقل مواد شیمیایی، تقویت روحیه تعاون بین دانش آموزان، ایجاد حس رقابت مفید و سالم بین دانش آموزان و معرفی غذاهای ناسالم و اثرات نامطلوب استفاده از آنها نیز در متن جشنواره دنبال می شد.

 

در روز برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، کارشناسان اداره آموزش و پرورش مرودشت و راس آنها مدیر این اداره از آن بازدید بعمل آوردند.

 

مرتضی چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت در حاشیه این مراسم ضمن بیان خرسندی از برگزاری اینگونه جشنواره ها، آن را کمک به ارتقا و تاکید بر جایگاه خانه و خانه داری خواند.

 

چراغی تحقق اهداف آموزشی و یادگیری مهارت های اجتماعی و مهارت های روزمره زندگی را بازخورد بیرونی این جشنواره دانست و بر لزوم وجود برنامه های مکملی از این قبیل در مدارس تاکید کرد.

 

وی مشارکت دانش آموزان در امور خانه داری و طبخ غذا و مدیریت خانواده را از الزامات کسب مهارت برای یک زندگی موفق دانست.

درجشنواره یک روزه غذاهای سنتی، بروشورهایی مرتبط با موضوع آن بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

DSC_0002


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر