۶:۵۷:۱۴ - پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵
جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در مرودشت
به گزارش روابط عمومی زندان‌ها، مراسم جشن گلریزان زندان مرودشت با حضور مسئولین قضایی و اجرایی برگزار شد و بانویی، انگشتری قیمتی خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان تقدیم کرد.   علی اکبرمنصوری رئیس زندان مرودشت ضمن اعلام این خبر، به معرفی نتایج گلریزان سال۹۴ پرداخت و اظهارداشت: ۹۵ نفر زندانی

2029844

به گزارش روابط عمومی زندان‌ها، مراسم جشن گلریزان زندان مرودشت با حضور مسئولین قضایی و اجرایی برگزار شد و بانویی، انگشتری قیمتی خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان تقدیم کرد.

 

علی اکبرمنصوری رئیس زندان مرودشت ضمن اعلام این خبر، به معرفی نتایج گلریزان سال۹۴ پرداخت و اظهارداشت: ۹۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد، هم اکنون منتظر دستان سخاوتمند نیک اندیشان هستند.

 

روابط عمومی زندان مرودشت در فصل خودسازی و ماه نزول قرآن، با اجرای برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی و با انعکاس پیام نیازمندی مددجویان، حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد را خواستار شد.

 

در این مراسم، با یکی از زندانیانی که سال گذشته بیست میلیون بدهی مالی داشته و با همت خیرین و تلاش مددکاران زندان، با پرداخت ده میلیون تومان و اخذ رضایت شاکی، آزاد شده بود، گفتگویی بصورت زنده انجام شد که حس نیکوکاری حضّار در مراسم گلریزان را برانگیخت و خیّرین و نیکوکاران، هدایای خود را با شوق بیشتری به نیازمندان تقدیم کردند.

 

در گوشه ای از این مراسم، کودکی که به همراه مادرش، سکه های قلکش را به صندوق هدایا تحویل داد و تنها دارایی مالی کودکانه خود را، تقدیم آزادی پدری ناشناس کرد که منتظر دیدار فرزندانش است. درخاتمه این مراسم معنوی، نماز جماعت اقامه شد و ضیافت افطاری نیز برپا گردید. در این برنامه، خیرین چهارصد میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان مرودشت جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء کردند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر