۳:۳۰:۲۲ - شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
جلوگیری از کمک دارویی وغذایی به مردم یمن اوج خباثت آل سعود است
خبرگزاری تسنیم– حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت:  امروز ایران اسلامی با اقتدار و با تکنولوژی قدرتمندانه دفاعی خود اجازه تهاجم را به هیچ کس نمی‌دهد.   امام جمعه موقت مرودشت به مسائل منطقه به ویژه حمله وحشیانه آل سعود به

13940213000662_PhotoL

خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت:  امروز ایران اسلامی با اقتدار و با تکنولوژی قدرتمندانه دفاعی خود اجازه تهاجم را به هیچ کس نمی‌دهد.

 

امام جمعه موقت مرودشت به مسائل منطقه به ویژه حمله وحشیانه آل سعود به مردم یمن اشاره کرد و گفت: کودکانی که تفنگ ندارند و علیه کفر نیز شعار نمی‌دهند، با کدام منطق بمباران می‌شوند؟

 

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه آل سعود خائنین حرمین هستند و نه خادمین آن افزود: آل سعود با بمباران فرودگاه یمن وجلوگیری از کمک دارویی و غذایی به مردم این کشور اوج خباثت خود را نشان داد.

 

امام جمعه موقت مرودشت با اشاره به لغو امتیاز تنباکو خاطرنشان کرد: هدف آیت‌الله میرزای شیرازی از این مبارزه، شکستن کمر حکومت ناصرالدین شاه و کوتاه کردن دست استبداد در ایران بود.

 

وی همچنین با اشاره سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)گفت: ما باید با سیره و روش آن حضرت آشنا شویم وعزاداری امام هفتم باید پررونق‌تر برگزار شود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر