۱۹:۰۵:۲۹ - سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
جوابیه دفتر نماینده مرودشت به مطلب درج شده در پارس دشت
به گزارش “پارس دشت”، به دنبال درج مطلب “آقای نماینده! این رفتار با خبرنگارن، شایسته شما نیست” در سایت پارس دشت، جوابیه زیر از سوی دفتر نماینده محترم مردم مرودشت در مجلس مستقر در دفتر تهران، به سایت پارس دشت ارسال شد که عینأ جهت اطلاع و آگهی خوانندگان، درج می گردد:   «با سلام

index

به گزارش “پارس دشت”، به دنبال درج مطلب “آقای نماینده! این رفتار با خبرنگارن، شایسته شما نیست” در سایت پارس دشت، جوابیه زیر از سوی دفتر نماینده محترم مردم مرودشت در مجلس مستقر در دفتر تهران، به سایت پارس دشت ارسال شد که عینأ جهت اطلاع و آگهی خوانندگان، درج می گردد:

 

«با سلام و عرض ادب و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عزیز و پرتلاش به استحضار می رساند  جناب مهندس برومندی نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی  نیز یکی از مدعوین به جلسه  شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت بوده است و خود ایشان میزبان نبوده که بخواهد  خبرنگاران را دعوت کند، گلایه و انتقاد شما قطعا درست است، که شایسته بود رئیس محترم شبکه بهداشت شهرستان که این نشست را برگزار کرده بود باید از همه خبرنگاران دعوت می نمود، که این موضوع توسط  نماینده به رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان تذکر داده خواهد شد. لازم به توضیح است که خبر نگاران حاضر در نشست  توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فارس دعوت شده بودند»

  1. سجاد   مرداد ۲۹, ۱۳۹۳  

    آقای فرماندار در دیدار با اعضاء هیئت رئیسه خانه مطبوعات گفتند که قبل از جلسه به آقای برومندی گفتم همه خبرنگاران مرودشت را به جلسه دعوت کن اما ایشان خودشان ترجیح دادند با حضور خبرنگاران شیراز جلسه را برگزار کنند! حالا چه شده که نماینده محترم همه چیز را تکذیب می کنند و گناه را به گردن رییس شبکه می اندازند؟؟؟

  2. بيخيال   شهریور ۱, ۱۳۹۳  

    کی بود کی بود، من نبودم….
    این شده رویه مدیران ما!
    بیخیال! مردم که یه روز میفهمن بالاخره این قضایا از کجا آب میخوره


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر