۶:۳۰:۱۲ - چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳
حاشیه‌های تلخ در مستطیل سبز/ تلاش پویندگان بی نتیجه ماند
جدال پویندگان تلاش مرودشت و آرمان کارا شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسید.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سه‌شنبه شب از هفته نهم لیگ دسته سه کشور در ورزشگاه شهدای ارسنجان تیم پویندگان تلاش مرودشت به مصاف آرمان کارا شیراز رفت.   تیم پویندگان تلاش مرودشت که برای فرار از قعر

13931202000347_PhotoA

جدال پویندگان تلاش مرودشت و آرمان کارا شیراز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سه‌شنبه شب از هفته نهم لیگ دسته سه کشور در ورزشگاه شهدای ارسنجان تیم پویندگان تلاش مرودشت به مصاف آرمان کارا شیراز رفت.

 

تیم پویندگان تلاش مرودشت که برای فرار از قعر جدول نیازمند سه امتیاز این مسابقه بود بازی را خوب شروع کرد اما تلاش بازیکنان این تیم در ادامه ثمری نداشت تا جدال تیم‌های استان فارس برنده‌ای نداشته باشد و امتیازها تقسیم شود.

 

با این تساوی تیم آرمان کارا شیراز با ۱۸ امتیاز صدرنشین و پویندگان تلاش مرودشت ۹ امتیازی شد.

 

ترکیب تیم پویندگان تلاش مرودشت شامل، محمدرضا امیری، سامان شعبانی، فرشاد صادقی، ابراهیم صفرزاده، مهدی دهقانی، بهروز براتی، اصغر زارع، جواد کشتکار، محمدجواد زارعی، حسین اسماعیلی، علی‌اکبر یاراحمدی و همچنین در غیاب رضا صالحی سرمربی این تیم پیمان جاشکی این وظیفه را به عهده داشت.

 

ترکیب گروه آرمان کارا شیراز شامل، علی اسدی، محمدجواد قلی‌خانی، محسن نیسانی، غلامرضا عباس‌فرد، علی‌محمد دهقان، هادی مرادی، سلیمان پناهی، مرتضی سیانکی، امیدرضا کریمی، بهروز هوشمند، مصطفی کارگشا و همچنین سرمربی این تیم را جلیل دوران به عهده داشت.

 

به گزارش فارس، فحاشی برخی از تماشاگران به بازیکن مرودشتی تیم آرمان کارا باعث عکس‌العمل این بازیکن و درگیری فیزیکی بعد از بازی شد که در پی سنگ‌پرانی‌های انجام‌ شده در ادامه کار به کلانتری کشیده شد و با پادرمیانی برخی از مسئولان خاتمه پیدا کرد.

  1. رسول   اسفند ۱۳, ۱۳۹۳  

    با سلام حیف مرودشت که این نمایندش هست به جای فحش دادن به مردم بره تیمش درست


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر