۱۹:۱۵:۲۰ - چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳
حمایت کامل کمیته امداد از طرح‌های اشتغال‌زا
فرماندار مرودشت گفت: از جمله اهداف و برنامه‌های راهبردی کمیته امداد حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا از طریق ارائه تسهیلات به افراد زیر پوشش این نهاد است.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی شامگاه سه‌شنبه در ادامه دیدارهای هفتگی خود به ‌اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) این شهرستان و هیئت همراه

13920807000637_PhotoA

فرماندار مرودشت گفت: از جمله اهداف و برنامه‌های راهبردی کمیته امداد حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا از طریق ارائه تسهیلات به افراد زیر پوشش این نهاد است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی شامگاه سه‌شنبه در ادامه دیدارهای هفتگی خود به ‌اتفاق رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) این شهرستان و هیئت همراه به دیدار تعدادی از خانواده‌های مددجویان رفت و با تأکید مجدد بر خروج آنها از چرخه حمایتی با سیاست توانمندسازی اظهار داشت: از جمله اقدامات اساسی کمیته امداد برای برون‌رفت این خانواده‌ها از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشف استعدادها و ظرفیت‌های مددجویان و ارائه آموزش‌های لازم برای خوداشتغالی و ایجاد مشاغل خانگی است.

 

وی گفت: دریافت تسهیلات و وام‌های اشتغال‌زا به‌جای دریافت مستمری ضمن اینکه می‌تواند این خانواده‌ها را به سطحی از درآمد برساند در عین‌ حال باعث تکریم و حفظ شأن اجتماعی آنها می‌‌شود.

 

فرماندار مرودشت با بیان اینکه خانواده‌هایی که با اخذ تسهیلات و ایجاد شغل خودکفا می‌شوند به‌ طور کامل از چرخه حمایتی خارج نمی‌شوند، بیان داشت: اگرچه این خانواده‌ها دیگر نیاز اقتصادی در حوزه حمایتی ندارند و پرونده مددجویی آنها بسته می‌شود اما در حین کار تولیدی و خدماتی خود چنانچه به خدمات مشاوره‌ای نیاز پیدا کنند مورد حمایت جدی مسئولان قرار خواهند گرفت.

 

وی در مورد بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زا نیز بیان کرد: افراد خودکفا شده پس از ثبات درآمدی می‌توانند برای بازپرداخت اقساط وام خود اقدام کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر