۱۴:۳۰:۵۳ - دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴
درخشش تیم های ورزشی دانشگاه آزاد مرودشت در مسابقات کشوری
تیم های ورزشی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت که به عنوان نماینده استان فارس در مسابقات کشوری به میزبانی بوشهر حضور داشتند خوش درخشیدند.   آنا واحد مرودشت- تیم بدمینتون برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مسابقات کشوری که در بوشهر برگزار شد حضور داشتند، در

azad university

تیم های ورزشی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت که به عنوان نماینده استان فارس در مسابقات کشوری به میزبانی بوشهر حضور داشتند خوش درخشیدند.

 

آنا واحد مرودشت- تیم بدمینتون برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مسابقات کشوری که در بوشهر برگزار شد حضور داشتند، در بخش تیمی به مقام دوم و در بخش انفرادی موفق به کسب مقام قهرمانی گردید و در قسمت دوبل هم این تیم موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

 

شایان ذکر است در مسابقات خواهران تیم بدمینتون هم که بعنوان نماینده استان فارس شرکت کرده بود به مقام نائب قهرمانی نائل آمد.

 

همچنین  تیم دو و میدانی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که بعنوان نماینده استان فارس در مسابقات کشوری شرکت کرده بود با اختلاف زیاد موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر