۱۳:۲۹:۰۸ - دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳
درخشش دروازه بان مرودشتی در لیگ برتر فوتبال نونهالان ایران
تیم فوتبال نونهالان برق شیراز، درسومین دیدار خود، علیرغم درخشش دروازه بان مرودشتی خود، برابرتیم مس کرمان متوقف شد. به گزارش “پارس دشت” به نقل از فارس فوتبال ، تیم برق شیراز که بعد از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان به شیراز برگشته بود تا سومین دیدار خود را مقابل مس کرمان  برگزار کند، در

تیم فوتبال نونهالان برق شیراز، درسومین دیدار خود، علیرغم درخشش دروازه بان مرودشتی خود، برابرتیم مس کرمان متوقف شد.

دروازه بان یک
به گزارش “پارس دشت” به نقل از فارس فوتبال ، تیم برق شیراز که بعد از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان به شیراز برگشته بود تا سومین دیدار خود را مقابل مس کرمان  برگزار کند، در این  دیدار به نتیجه تساوی یک بر یک رسید. تک گل برق را مصطفی نباتی در دقیقه ۲۵ بازی به ثمر رساند. تیم مس با برنامه ریزی تاکتیکی خوب توانست حملات  زیادی را بر روی دروازه تیم برق  پایه ریزی کند.

 

اما علیرغم این حملات، ابوالفضل طهماسبی دروازه بان آینده دار مرودشتی که تنها نماینده فوتبال رده پایه شهرستان در لیگ برتر نونهالان فوتبال  می باشد، با عملکرد خوب و با استفاده از تجربه خود مانع از فروپاشی دروازه تیم برق شد ولی دردقایق  پایانی بازی از روی اشتباه مدافعان گل تساوی را دریافت نمود.

 

با این حال عملکرد مثبت این دروازه بان از دید مسئولان برگزاری مسابقات دور نماند و این ورزشکار خوش آتیه مرودشتی، بعنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و از مسئولان برگزاری مسابقات نیز هدیه ای به وی اعطا شد.

 

لازم به ذکر می باشد  ابوالفضل طهماسبی در دو بازی قبل تیم خود مقابل البدر گنگ و ذوب آهن اصفهان نیز از بهترین های میدان بود و توانست عملکرد مثبتی از خود نشان دهد.

این بازیکن ازسوی کادر فنی  تیم  نونهالان برق از باشگاه ولی عصر (عج)  شیراز به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان  بعنوان یار کمکی به تیم برق شیراز  دعوت شدند و این دروازه بان   تاکنون توانسته  است اعتماد کادرفنی تیم برق را جلب کند.

 

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم برق شیراز چهارمین دیدار خود را ساعت۱۴ پنج شنبه ۲۲ آبان، با تیم مس رفسنجان در کرمان برگزارمی‌کند و جمعه ۳۰ آبان نیز در  شیراز  به مصاف تیم سپاهان اصفهان می رود.

 

به گزارش فارس فوتبال، لیگ برتر فوتبال نونهالان در چهار گروه،  به صورت رفت و برگشت و در قالب دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری می باشد  و تیم برق شیراز با مدیریت آقای شیروانی  و مربیگری سلیمی  و آگه و سرپرستی آقای ناصری و مسئولیت سلمان زارع  در رده نونهالان  بعنوان تنها نماینده فارس و ابوالفضل طهماسبی دروازه بان مرودشتی  بعنوان تنها نماینده فوتبال  نونهالان مرودشت در این لیگ حضور دارند.

 

ابوالفضل طهماسبی در گفتگوی کوتاهی که با  فارس فوتبال داشت  بیان نمود: از زحمات تمام کسانی که  تاکنون برایم زحمت کشیده اند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم روزی زحمات آنها را جبران نمایم.

 

وی همچنین افزود: از مسئولان  دبیرستان شهدای فرهنگیان با مدیریت آقای رستمی، معاونت آقای روزگار و مدیر پرورشی آقای رحیمی  و  ناظم مدرسه آقای رزم و تمامی دبیران دبیرستان که  هماهنگی های لازم  جهت حضورمن  در مسابقات را  انجام می دهند  تشکر و قدر دانی  می نمایم.

  1. سهراب   آبان ۲۰, ۱۳۹۳  

    افرین به این ورزشکاران مرودشتی. واقعا شنیدن اخبار موفقیت بچه های این شهر ما را خوشحال میکند ولی حیف که امکانات برایشان فراهم نیست

  2. محمدرضا محمودی   آبان ۲۴, ۱۳۹۳  

    درود به شرفت آقای طهماسبی که مرودشت را سربلند می کنی.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر