۱۷:۳۲:۰۰ - جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳
درگیری لفظی در جلسه شورای شهر مرودشت
به گزارش مرودشت نا، پس از آن که سایت خبری پارس دشت مطلب “آسفالت معابر عمومی مرودشت با توصیه خصوصی” را نوشت عده ای از مسئولان هوشیار و بیدار شده و دانستند که مردم و اصحاب رسانه آنها را می بینند و بر عملکرد آنها نظارت دارند و همین آسفالت های سفارشی بالاخره موجب تفرقه

400_Untitled-3

به گزارش مرودشت نا، پس از آن که سایت خبری پارس دشت مطلب “آسفالت معابر عمومی مرودشت با توصیه خصوصی” را نوشت عده ای از مسئولان هوشیار و بیدار شده و دانستند که مردم و اصحاب رسانه آنها را می بینند و بر عملکرد آنها نظارت دارند و همین آسفالت های سفارشی بالاخره موجب تفرقه افکنی بیشتر میان اعضای شورای شهر مرودشت گردید.

 

شنیده ها حاکی از آن است که در جلسه چهارشنبه شورای شهر و شهرداری میان دو تن از اعضای شورای شهر در مورد آسفالت معابر روستای کوشک درگیری لفظی رخ داده است. ظاهرأ یکی از اعضا موافق عملکرد شهردار و دیگری مخالف شهردار بوده است. شنیده ها حاکی از آن است که در این جلسه شهردار هم سکوت نکرده است. شنیده ها همچنین بیانگر این است که یکی از طرف های درگیری، رییس شورای اسلامی شهر مرودشت بوده است که به سرزنش شهردار در مورد آسفالت نقاط خارج از شهر پرداخته است.

 

پایگاه خبری تحلیلی مرودشت نا، آمادگی خود جهت انتشار پاسخ شورای محترم شهر مرودشت و شهردار محترم مرودشت در تایید و رد این خبر را نیز اعلام نموده است.

  1. مطللع   آذر ۱, ۱۳۹۳  

    ظاهرا این مجادله لفظی بدلیل عملکرد یکی از مدیران شهرداری بوده است که این مدیر عنوان نموده است که براساس قانون ، فقط به شهردار پاسخگو بوده وشورا حق دخالت درامور اجرایی را ندارند که این امر به مذاق عضو شورا خوش نیامده است و همین هم باعث درگیری لفظی شده
    ظاهرا دراین جلسات بعضا حرفهای نامناسبی هم رد وبدل میشه که در شان شورای دومین شهر استان نمی باشد


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر