۸:۰۷:۰۰ - یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
در جلسه اصحاب رسانه با تاکسیرانی مرودشت عنوان شد: تاکسی ها ابزار مناسب انتقال مبانی فرهنگ عمومی
به گزارش“پارس دشت”، سازمان تاکسیرانی مرودشت با برگزاری جلسه ای، از زحمات اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل نمود. سیامک حیدری رئیس تاکسیرانی مرودشت در ابتدای این جلسه، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از فعالیت های خبرنگاران، به بیان گوشه ای از عملکرد تاکسیرانی مرودشت در یک سال گذشته پرداخت و گفت: تاکسی ها، اولین نقطه برخورد

P1280453

به گزارش“پارس دشت”، سازمان تاکسیرانی مرودشت با برگزاری جلسه ای، از زحمات اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل نمود. سیامک حیدری رئیس تاکسیرانی مرودشت در ابتدای این جلسه، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از فعالیت های خبرنگاران، به بیان گوشه ای از عملکرد تاکسیرانی مرودشت در یک سال گذشته پرداخت و گفت: تاکسی ها، اولین نقطه برخورد میهمانان با فرهنگ یک شهر هستند و از آنجایی که مرودشت یک شهر مهم توریستی است، در تلاشیم که با ارتقای کیفیت خدمات این حوزه، بتوانیم معرف خوبی از فرهنگ و پیشینه شهرمان باشیم.

 

وی به برنامه های آموزشی در نظر گرفته  شده برای رانندگان نیز اشاره ای نمود و گفت: رانندگان تاکسی می توانند از عوامل تأثیر گذار در جذب گردشگر باشند همانطور که فرانسه به خوبی از این ویژگی استفاده کرده است، ما نیز در پی آنیم که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، سطح دانش رانندگان را افزایش دهیم تا هرکدام از آنها بتوانند به عنوان یک راهنمای گردشگری نیز فعالیت کند.

 

در ادامه اصحاب رسانه نیزبه نمایندگی از شهروندان از خدمات صورت گرفته در حوزه تاکسیرانی مرودشت تشکر نمودند و به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداختند.

 

صالحی، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن اشاره به ظرفیت بالای تاکسیرانی در فرهنگ سازی، بیان داشت: تاکسی ها، می توانند دانشگاه های سیاری باشند. به دلیل تعامل نزدیک بین مسافر و راننده، تاکسی ها ابزار مناسبی برای انتقال مبانی فرهنگ عمومی هستند و این می طلبد که با ارتقای دانش عمومی و ارائه آموزش های لازم به رانندگان، از فرصت ایجاد شده، استفاده بهینه شود.

 

جلسه با اهداء هدایای تاکسیرانی به خبرنگاران پایان یافت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر