۸:۳۹:۳۳ - جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴
دستگیری سارق اینترنتی در مرودشت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) این شهرستان، فردی را که از طریق اینترنت اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب کارفرمای خود می کرد، شناسایی و دستگیر کرد.   به گزارش دریافتی ایرنا ازاداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی اننتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان افزود:در پی

81659760-6542563

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) این شهرستان، فردی را که از طریق اینترنت اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب کارفرمای خود می کرد، شناسایی و دستگیر کرد.

 

به گزارش دریافتی ایرنا ازاداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی اننتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان افزود:در پی اعلام مسوول یکی از جایگاه های سوخت شهرستان مرودشت مبنی بر برداشت های غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود:ماموران پلیس فتا با بکار گیری شگردهای خاص پلیسی، بررسی های اطلاعاتی و اخذ استعلام های مربوطه متوجه شدند، تمام برداشت ها به صورت اینترنتی انجام شده و پس از بررسی های لازم به کاربر (اپراتور) پیشین جایگاه سوخت شک و وی را دستگیر کردند.

 

شیبانیان بیان کرد:با انجام بررسی در این زمینه مشخص شد کاربر یاد شده در مجموع ۴۷۰ میلیون ریال از حساب جایگاه سوخت برداشت کرده است.

 

او گفت:فرد متخلف پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر