۶:۲۳:۱۲ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳
دوره آموزش ایمنی و بهداشت محیط کار در مرودشت برگزار شد
دوره آموزشی ایمنی و بهداشت محیط کار با حضور بیش از ۳۰ نفر کارگران شرکت تک میوه مرودشت برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت، سعیدی عمادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت  تقلیل حوادث شغلی وارائه روش های صحیح و ایمن انبارداری و نگهداری

kar

دوره آموزشی ایمنی و بهداشت محیط کار با حضور بیش از ۳۰ نفر کارگران شرکت تک میوه مرودشت برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرودشت، سعیدی عمادی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت  تقلیل حوادث شغلی وارائه روش های صحیح و ایمن انبارداری و نگهداری و جابجایی کالا و مواد در محیط صنایع و شرکت ها را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

 

وی اضافه کرد: آشنایی با انواع انبارها و عوامل موثر در طراحی ساختمان آنها وآشنایی با اصول ایمنی استقرار کالا و مواد و همچنین فراگیری آئین نامه ها و مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار در این خصوص از دیگر مطالب این دوره آموزشی می باشد که کارگران  با آن‌ها آشنا شدند.

 

در این جلسه آموزشی بهرام آل سعدی  بازرس ارشد کار اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی به عنوان مدرس این دوره آموزشی  در خصوص مزایای توجه به رعایت اصول ایمنی در محیط کار ابراز کرد: شرکت در این دوره های آموزشی می تواند موجبات افزایش آگاهی و کارآیی  کارگران در  زمینه آموزش و پیشگیری از حوادث ناشی از کار گردد.

 

آل سعدی در ادامه  افزایش سطح علمی کارگران در محیط کار را مهمترین ابزار برای جلوگیری از بروز هر حادثه دانست و ضمن تشویق کارگران این مجموعه به فراگیری اصول بهداشت فردی در محیط کار به بیان مطالب به صورت اسلاید در این خصوص پرداخت . در این دوره کارگران با روش کار صحیح کپسول های آتشنشانی و انواع آن و همچنین خطرات  کارایی هر کدام آشنا شدند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر