۲۰:۳۳:۰۰ - جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳
دونده مرودشتی برسکوی نخست دو ماراتن کشور ایستاد
رییس هیات دو و میدانی فارس اعلام کرد: سید مهدی شریفی دونده جوان و مستعد مرودشتی با شایستگی سکوی نخست دو ماراتن کشور را فتح کرد.   سیروس زارع مهذبیه با اعلام این خبر در گفت وگو با ایرنا بیان داشت : شریفی مسافت ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متری را با زمان دو ساعت ۲۰

IMG-20150220-WA0001

رییس هیات دو و میدانی فارس اعلام کرد: سید مهدی شریفی دونده جوان و مستعد مرودشتی با شایستگی سکوی نخست دو ماراتن کشور را فتح کرد.

 

سیروس زارع مهذبیه با اعلام این خبر در گفت وگو با ایرنا بیان داشت : شریفی مسافت ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متری را با زمان دو ساعت ۲۰ دقیقه دوید و با کسب نشان طلا، افتخاری بزرگ برای استان فارس به ارمغان آورد.

 

وی افزود: در بخش تیمی این مسابقات که امروز جمعه در بندرعباس پایان یافت تیم نیروهای مسلح به مقام اول رسید، تیم فارس بر سکوی دوم ایستاد و قزوین هم سوم شد.

 

وی اضافه کرد: شریفی پیشتر نیز با شکستن رکورد دو نیمه ماراتن کشور، رکورد دار این ماده شد واین بار هم نشان داد که در صورت ممارست وبه دور از هرگونه حاشیه می تواند سکوهای آسیایی و حتی جهانی را فتح نماید و المپیکی شود.

 

زارع مهذبیه اشاره کرد این دونده مرودشتی به رغم جوانی، پله های ترقی را به سرعت طی کرد و صاحب چندین مقام داخلی و خارجی شد و باید بداند راه بسیار سختی را برای رسیدن به قله های جهانی دارد که باید سختی ها را به جان بخرد و تنها به تمرین بپردازد.

 

تیم فارس با ترکیب سید مهدی شریفی از مرودشت، علی موحدپور از شهرستان استهبان و ارسلان محمودیان از شیراز دراین مسابقات شرکت کرد و نایب قهرمان شد.

 

رییس هیات دو و میدانی فارس بیان کرد: مربیگری تیم فارس را علی مانیزان چهره نام آشنا و زحمت کش دو و میدانی ایران به عهده داشت که مربی تیم ملی دو صحرانوردی است و ثمره سال ها تلاش او چندین ورزشکار قهرمان است که باید قدر این مربیان را بیشتر دانست.

  1. ناشناس   اسفند ۲, ۱۳۹۳  

    تبریک.

  2. ;کنکوری   اسفند ۲, ۱۳۹۳  

    ماشالا به غیرتت. خدا پشت و پناهت باشه. بیچاره اون کسایی که به شما کمک نمی کنند

  3. شهروند   اسفند ۲, ۱۳۹۳  

    احسنت و خدا قوت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر