۱۸:۳۰:۵۶ - دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
دونده مرودشتی رکورد دار دو نیمه ماراتون کشور
 دونده شایسته مرودشتی رکورد دو نیمه ماراتون کشور را شکست.   سید مهدی شریفی دونده توانمند و شایسته مرودشتی ضمن کسب مقام قهرمانی مسابقات دو نیمه ماراتون صحرانوردی کشور،رکورد این ماده را در مشهد مقدس جابه جا کرد.   شریفی مصافت ۲۱ کیلومتر و ۹۷ متر را با زمان یک ساعت و چهار دقیقه و

خخخخخخخخخ

 دونده شایسته مرودشتی رکورد دو نیمه ماراتون کشور را شکست.

 

سید مهدی شریفی دونده توانمند و شایسته مرودشتی ضمن کسب مقام قهرمانی مسابقات دو نیمه ماراتون صحرانوردی کشور،رکورد این ماده را در مشهد مقدس جابه جا کرد.

 

شریفی مصافت ۲۱ کیلومتر و ۹۷ متر را با زمان یک ساعت و چهار دقیقه و ۱۵ثانیه،دوید و رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرد و مدال طلا را به گردن آویخت.

 

این قهرمان که با درج نام شهید” ابوالقاسم ابراهیمی” برروی پیراهن خود دراین رقابت ها شرکت کرده بود،اظهار داشت: دراین مسابقات رکورد دو صحرانوردی کشور در رشته نیمه ماراتن را جابه جا کردم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم سهمیه ورودی المپیک را کسب کنم.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها افزود: حمایت های هیات دوومیدانی فارس،برنامه های تمرینی علی مانیزان مربی تیم استان و همکاری خانواده ام باعث شد دراین مسابقات بتوانم درخشان ظاهر شوم و توانمندی دوندگان فارسی را که تعدادشان زیاد است،در کشور اثبات کنم.

 

مسابقات دو نیمه ماراتن قهرمانی کشور به مصافت ۲۱ کیلومتر و ۹۷ متر به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد و پس از اینکه شریفی از فارس بر جای نخست قرار گرفت ،فرض الله رستمی از قزوین بر سکوی دوم ایستاد و پژمان کرزه ای از همدان سوم شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر