۴:۰۱:۴۱ - دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
دیدار رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان با فرماندار مرودشت
رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان به‌ اتفاق رئیس اتحادیه آل وفا و رئیس روابط بین‌الملل کارگران حزب‌الله لبنان با فرماندار مرودشت دیدار کردند.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت عصر امروز در دیدار رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان اظهار داشت: تجربه موفق انقلاب اسلامی در حوزه کارگری می‌تواند در کمک به وضعیت

13930904000552_PhotoA

رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان به‌ اتفاق رئیس اتحادیه آل وفا و رئیس روابط بین‌الملل کارگران حزب‌الله لبنان با فرماندار مرودشت دیدار کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت عصر امروز در دیدار رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان اظهار داشت: تجربه موفق انقلاب اسلامی در حوزه کارگری می‌تواند در کمک به وضعیت کارگری لبنان اثربخش باشد.

 

سید یدالله حسینی از لبنان و حزب‌الله به‌ عنوان خط مقدم جبهه آزادی‌بخشی و ضدصهیونیستی یاد کرد و ادامه داد: حزب‌الله لبنان امروز به نیابت از تمام جبهه آزادی‌بخشی و اسلام ناب علیه صهیونیسم می‌جنگد و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید مشکلات لبنان و توفیقات حزب‌الله را مربوط به خود بدانند.

 

وی، ایجاد همبستگی در تشکیل اتحادیه بزرگ کارگران اسلامی را علیه سلطه صهیونیسم گامی اساسی دانست و از ایران و حزب‌الله به‌ عنوان پیش‌قراولان این وحدت میمون یاد کرد.

 

در این دیدار سید هاشم سلهب رئیس اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان نیز از ایران به‌ عنوان مظهر امید تمام آزادی‌بخشان یاد کرد و گفت: حزب‌الله لبنان مفتخر است که در یک جبهه و در کنار ایران اسلامی با مظاهر سلطه استعمار می‌جنگد و خواهان انتقال تجربیات اتحادیه‌های صنفی و کارگری جمهوری اسلامی برای حزب‌الله لبنان است.

 

به گزارش فارس، شهرستان مرودشت با ۴۴ هزار بیمه‌شده اصلی و حدود ۶۰ کارگاه بالای ۵۰ نفر و یک‌هزار و ۲۰۰ کارگاه بالای ۱۰ نفر یکی از قطب‌های بزرگ کارگری استان فارس است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر