۱۹:۱۶:۰۴ - دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳
دیدار رئیس اداره کار و جمعی از اعضای تعاونی های ارسنجان با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
فرهنگ فرهادی رییس این اداره به اتفاق جمعی از مدیران و اعضا تعاونی های این شهرستان با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس دیدار کردند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسنجان در دیدار مدیر کل

IMG_9909 [جلسات]

فرهنگ فرهادی رییس این اداره به اتفاق جمعی از مدیران و اعضا تعاونی های این شهرستان با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس دیدار کردند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسنجان در دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با بیان این که در دولت تدبیر و امید، شاهد تعامل مطلوبی بین تشکلات به ویژه تعاونی ها با دولت هستیم، یاد آور شد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش بر این بوده است تا در سایه تعاون و همکاری و حرکت جمعی و خردمندانه، بتوان به رشد و شکوفایی اقتصادی دست یافت.

 

فرهادی با اشاره به این که تعاون می تواند عدالت اجتماعی را در جامعه تامین و ترویج نماید، خاطر نشان نمود: باید دلایل عدم توفیق فعالیت تعاونی ها با توجه به جایگاه این مهم در قانون و تاکیدی که نخبگان به نقش آن در توسعه تولید و اقتصاد دارند، مورد شناسایی قرار گیرد.

 

وی با بیان این که در کشورهای توسعه یافته، تعاونی ها مبنای حرکت اقتصادی هستند، تصریح کرد: در تعاونی ها باید افراد هم سو و هم فکر در سایه آرمان واحد و تلاش و تعامل مستمر، برای دست یابی به هدف مشترک گرد هم آیند، چرا که تعاون، پیشرفته ترین روش و شیوه فعالیت اقتصادی و اجتماعی است.

 

مختاری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به این که گسترش نظام تعاونی همواره در جمهوری اسلامی، مورد تاکید بوده است و از مصادیق بارز آن، تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی است، عنوان نمود: فرهنگ و اقتصاد باید هم سو باشند تا اعتلای اقتصادی به تحقق برسد.

 

مختاری با تاکید بر این که گسترش تعاونی ها و نشر این تفکر باید برغم فضای تحریم ها و تهدید ها صورت گیرد، گفت: تعاونی ها باید گفتگو با بخش دولتی را تقویت نمایند، مسایل و مشکلات و موانع این حوزه را پایش کنند و از فرصت تحریم در جهت تقویت خود استفاده نمایند.

 

وی با اشاره به این که تعاونی ها می بایست در جهت توانمند ساختن خود، موضوع و راهکار مشارکت را جدی بگیرند، یاد آور شد: اتاق بازرگانی و تعاون با حمایت دولت باید ابتکار عمل در بخش تولید را در دست گیرند و تعاونی ها ضمن پاسخ گویی و ارایه گزارش کار به مردم، از مشارکت و همراهی آنان منتفع گردند.

 

در این جلسه هم چنین برخی از اعضا و مدیران تعاونی ها به بیان نقطه نظرات و مسایل حوزه خود پرداختند. که مشکلات تعاونی های مهرورزان،عماد فارس،گاوداران ارسنجان و تعاونی تولیدی مروارید مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید مشکلات آنها در کمیته بحران استانداری مطرح و حل گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر