۷:۴۲:۱۴ - دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به خبرنگاران مرودشت
 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با ارسال پیامی به مطبوعات شهرستان مرودشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و حوزه کشاورزی و سازمان تحت مدیریت خود را بیش از هر دوره و حوزه ای نیازمند یاری فعالان رسانه ای دانست. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی سازمان نظام

2014_12_09__15_49_50_news

 رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با ارسال پیامی به مطبوعات شهرستان مرودشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و حوزه کشاورزی و سازمان تحت مدیریت خود را بیش از هر دوره و حوزه ای نیازمند یاری فعالان رسانه ای دانست.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، احمد کبیری با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

پیام وی با این عبارت آغاز شده که فعالیت درعرصه مقدس اطلاع رسانی وآگاهی بخشی پیمان و عهدی است فرا زمینی با خداوند و مردم. پیمانی که عمل به آنگاه بهایش،جان شیرین است.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است: یقین دارم، آنچه سبب شده تا امروز در سراسر جهان شغل خبرنگاری یکی از مشاغل مهم و قابل احترام باشد، در تلاش عاشقانه و صادقانه شما و دیگر همکارانتان در مسیر کسب هوشمندانه و دقیق اخبار و اطلاعات و نیز انتقال مسئولانه و هوشیارانه آن به عموم مردم و مسئولان ریشه دارد.

 

در ادامه پیام مذکور مندرج است: با درک اهمیت و جایگاه شغل خبرنگاری در جامعه و آثار ماندگار و تحول آفرین آن، تلاش ارزشمند شما را در این حوزه ارج مینهم و امیدآن دارم که تداوم فعالیت های اثربخش شما، ایران عزیز را در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی به سوی پیشرفت و تحول رهنمون شود.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: از آنجا که فصلی جدید در کشور و به همین نسبت در این سازمان ایجاد شده و قطعاً همراهی بیش از پیش شما در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به خصوص در دوران پسا تحریم در حوزه کشاورزی، بیش از هر زمان حس شده و اهمیت دارد. امید که این فرصت را در توسعه ارتباطات دو سویه و تحقق اهداف عالیه اقتصادی، مغتنم شماریم.


مطالب مرتبط:

کبیری آمد/ انتخابات مرودشت به کدام سو خواهد رفت؟

۱۰ نماینده پرکار فارس در مجلس نهم را بشناسیم

  1. ***   مرداد ۱۹, ۱۳۹۴  

    پارس دشت خیلی از کبیری حمایت میکنه چه خبره؟؟؟ایشون اگر میخواست کاری کنه برای مرودشت همون سالهای دهه شصت انجام میداد دیگه سن و سالی ازشون گذشته مدیر محترم سایت جوانان را دریاب….

    • حسيني   مرداد ۲۱, ۱۳۹۴  

      ما که سایت را زیر و رو کردیم بجز یک خبر که در مورد اعلام امادگی برای ورود به انتخابات بوئ خبر دیگری از کبیری در این سایت ندیدیم. شاید این سایت نسخه دیگری نیز دارد!

  2. مرودشتی   مرداد ۲۲, ۱۳۹۴  

    اسم کبیری که میاد تن بعضی ها میلرزه.. مخصوصا اونایی که تو این چند ساله به مردم دروغ تحویل دادن! این ها می خوان با بچه ها رقابت کنن و برنده بشن بعد بگن ما کارمون درست بوده حالا که یه رقیب خوب پبدا شده جا زدند و دارند بهش بی احترامی می کنند. کارتون تمومه برادر

  3. محمدرضا   مرداد ۲۳, ۱۳۹۴  

    از همون اولش هم معلوم بود که این سایت انتخاباتی راه افتاده و برای اهداف انتخاباتی راه افتاده

  4. علی   شهریور ۱۱, ۱۳۹۴  

    یا مقصودی یا کبیری والسلام

  5. ارش   شهریور ۲۳, ۱۳۹۴  

    مقصودی برقراره همیشه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر