۸:۱۶:۳۲ - پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴
راه اندازی “خبرگزاری ناشنوایان” به همت یک ناشنوای مرودشتی
“خبرگزاری ناشنوایان” به همت یک ناشنوای مرودشتی راه اندازی شد.   پارس دشت- سایت «ناشنوا خبر» به آدرس www.nashenavakhabar.ir با مدیریت مریم کنعانی و زیر نظر «شرکت کوشان ناشنوایان پرتو تهران» به منظور ارائه اخبار به ناشنوایان کشور راه اندازی شد.   حمیدرضا محترم، ناشنوای مرودشتی ساکن آباده، در خصوص ویژگی های این پایگاه خبری

hamid

“خبرگزاری ناشنوایان” به همت یک ناشنوای مرودشتی راه اندازی شد.

 

پارس دشت- سایت «ناشنوا خبر» به آدرس www.nashenavakhabar.ir با مدیریت مریم کنعانی و زیر نظر «شرکت کوشان ناشنوایان پرتو تهران» به منظور ارائه اخبار به ناشنوایان کشور راه اندازی شد.

 

حمیدرضا محترم، ناشنوای مرودشتی ساکن آباده، در خصوص ویژگی های این پایگاه خبری گفت: به دلیل لزوم آموزش و بالا بردن اطلاعات ناشنوایان گرامی و به منظور تسهیل فرآیند اطلاع رسانی به ایشان، اخبار پایگاه خبری فوق، به صورت فیلم و با زبان اشاره تهیه می شود، وی افزود: متن اخبار نیز برای استفاده مخاطبین شنوا، درسایت قرار داده می شود.

 

رئیس شرکت کوشان ناشنوایان پرتو تهران همچنین از راه اندازی استودیو خبری ناشنوایان با هدف ارائه خدمات صوتی و تصویری و خدمات خاص به جامعه ناشنوای کشور خبر داد و گفت: این طرح که در حال حاضر زیر نظر مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان آباده می باشد، به تأیید پارک علم و فناوری استان فارس نیز رسیده است و به زودی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواد نمود.


مطالب مرتبط:

ناگفته های یک سکوت…/ گفتگو با محمد هادی و علیرضا صالحی، برندگان ۵ مدال بازیهای آسیایی ۲۰۱۵

نائب رئیس انجمن ناشنوایان مرودشت: بیکاری مهم ترین مشکل ناشنوایان است

گفتگوی پارس دشت با مسئول مرکز توانبخشی بهزیستی مرودشت+ نصاویر

درخشش ناشنوایان مرودشتی در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

مراسم عزاداری دهه اول محرم بسیج ناشنوایان مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر