۷:۲۵:۱۹ - چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴
رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس مرودشت
تماس های مردمی شهروندان با سامانه ۱۹۷ حاکی از رضایت مندی آنان از عملکرد پلیس شهرستان “مرودشت” استان فارس در هفته ناجا است.   پایگاه خبری پلیس- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: تماس های مردمی با سامانه نظارتی ۱۹۷ نشان می دهد که اکثریت شهروندان از اجرای برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان رضایت

3676929_289

تماس های مردمی شهروندان با سامانه ۱۹۷ حاکی از رضایت مندی آنان از عملکرد پلیس شهرستان “مرودشت” استان فارس در هفته ناجا است.

 

پایگاه خبری پلیس- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: تماس های مردمی با سامانه نظارتی ۱۹۷ نشان می دهد که اکثریت شهروندان از اجرای برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان رضایت دارند.

 

سرهنگ دوم ” دلاور القاصی مهر” ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این رضایت مندی را حفظ و ارتقا ببخشیم باید سرعت عمل، دقت عمل و صحت عمل را در برنامه ها و ماموریت ها بیش از پیش رعایت کنیم و در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن در ماموریت های ۱۱۰ حضور یابیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که رسیدگی به مشکلات انتظامی شهروندان و جلب رضایت آنان از مهم ترین اولویت های انتظامی شهرستان است، افزود: جلب اعتماد و رضایت مندی شهروندان باعث تقویت سرمایه های اجتماعی پلیس و مشارکت جدی آنان در تولید و حفظ امنیت پایدار در سطح جامعه خواهد شد.

 

سرهنگ دوم ” القاصی مهر” تکریم ارباب رجوع را یکی دیگر از اولویت ها برشمرد و خاطر نشان کرد: زمانی اقتدار پلیس حفظ می شود که برخورد با مراجعان با متانت،خوشرویی و با احترام و درعین حال با رعایت قانون همراه باشد.

 

این مقام انتظامی همچنین تصریح کرد: در برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که امنیت، جان، مال و ناموس مردم را به خطر می اندازند، باید با اقتدار کامل عمل کرد تا علاوه بر اینکه باعث ایجاد ترس و وحشت دربین مخلان نظم و امنیت می شود، احساس امنیت نیزدر بین شهروندان افزایش یابد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر