۲۰:۵۸:۳۵ - پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳
روپایی زن مرودشتی در اندیشه جهانی شدن+ تصاویر
علیرضا خسروی روپایی زن مرودشتی، از تلاش برای اجرای برنامه ای در سطح جهان و برای اولین بار خبر داد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت”، علیرضا خسروی جوان مرودشتی گفت: حدود ۵ سال و شش ماه است، به طور حرفه ای روپایی کار می کنم، و درحال حاضر به دنبال اجرای برنامه ای، برای

DSC_0038

علیرضا خسروی روپایی زن مرودشتی، از تلاش برای اجرای برنامه ای در سطح جهان و برای اولین بار خبر داد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت”، علیرضا خسروی جوان مرودشتی گفت: حدود ۵ سال و شش ماه است، به طور حرفه ای روپایی کار می کنم، و درحال حاضر به دنبال اجرای برنامه ای، برای اولین بار و در سطح جهان هستم.

 

این جوان مرودشتی گفت: یکی از بهترین برنامه هایم، روپایی زدن در کربلا معلی (بین الحرمین) در کنار حرم آقا امام حسین (ع) و حرم آقا ابوالفضل العباس (ع) بوده است.

 

وی در پایان از زحمات مهندس کشفی ریاست سازمان صدا و سیمای مرکز فارس، دلاوری معاون این سازمان، تهیه کننده برنامه نود عادل فرودسی پور و عباسی رئیس هیئت ژیمیناستیک شهرستان مرودشت به دلیل همکاری و حمایتشان طی چند سال گذشته تشکر نمود.

 

 از جمله برنامه های این ورزشکار مرودشتی روپایی زدن در برج میلاد، کربلای معلی، هتل چمران شیراز، روپایی زدن روی سقف ماشین، روپایی زدن در ورزشگاه های آزادی تهران و حافظیه شیراز می باشد.

SDC10913 SDC11180

 

ارسال خبر از حمیدرضا ظهرابی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر